Bitches be crazy!

Georgi are blog

hitler

Trebuie să iubești presa scrisă online din România în preajma Bacului. In loc de mesaje moralizatoare pentru viitorii boboci de facultate, mesaje incurajatoare, ca BAC-ul nu o să-i mănânce, ci o să-i facă neproști, in ce se lansează un mare trust de presă din România? În topuri, frate, în topuri ale celor mai inutile facultăți.

Now I know I caught your attention, viitor bobocel! Ia uită-te aici. Lasă-te în mrejele lui și el o să-ți spele creierul.

Muhahaha!

Dacă ești prost.

Dar nu ești, bobocel, știu că nu ești, așa că te invit să asculți și varianta mea umilă.

Bună. Sunt M, am 19 ani și sunt studentă la Facultatea de Litere. Se face că facultatea mea se regăsește în acel fantastic top și bineînteles că orgoliul meu de literat se simte lezat. Și pe principiul că tot țiganul își laudă calul , cum adică, facultatea mea, INUTILĂ?! Evident că…

Vezi articol original 1.462 de cuvinte mai mult

Add your Vibe

