Recall

Luna noiembrie a adus cativa urmaritori noi pentru Mind Vibes.

V-au placut gandurile mele, sau pur si simplu ati gasit acest loc, unde sa va incalziti putin? Indiferent de motiv, eu am decis sa va prezint cateva articole mai vechi, pentru a va forma o idee asupra spatiului in care ati nimerit:

6 Dating Myths – Destroyed

Altitude drop

Relationship Status

Time Warp

Liquid Fire

The BJ Song

Va urez bun-venit in mintea lui Robert 🙂

9 gânduri despre “Recall

  1. Probabil și eu sunt una dintre acele persoane. Ei bine, eu nu dau follow la ce nu-mi place! Deci da îmi place foarte mult blogul tău, iar postările îmi încălzesc sufletul puțin. Și am nevoie de multă căldurică zilele astea. Nu sunt deloc în apele mele 😦

    1. Mai mult decat probabil, te afli printre ele 🙂
      Evident, ai motivele tale pentru a simti aceasta lipsa de „caldurica”, insa ma bucur ca articolele mele iti vor aduce cate o faramitura de bucurie.

Add your Vibe

