Shimmer

 

„In a world with no light

I’ll be everything that you need…

…to see”

8 gânduri despre “Shimmer

  1. cleo

    N-am reusit sa-ti raspund la mail….dar o voi face intr-o zi 🙂
    Cand despre postul asta, pacat ca nu-mi pot scris : ” suspinul „…..ai fii inteles ce comentariu scriu !

      1. cleo

        Doamne, eram clar adormita….. Scuze, nici eu n-am vazut ce am scris.
        Vroiam sa iti spun ca dupa ” “In a world with no light I’ll be everything that you need……to see” am avut un suspin din toata inima, si ca e pacat ca ” suspinele nu se pot scrie, ca sa ti le las la comentarii.

Add your Vibe

