Second Thoughts

P.S. – Cleo, mai este loc pe acel CD? Daca nu, atunci incepe altul nou 😀

7 gânduri despre “Second Thoughts

  1. cleo

    Sa stii ca nu glumesc. Numai ca ma apuc de el in weekend. Pe langa asta, meriti cu adevarat un premiu. Esti minunat pentru ce melodii gasesti ( notele sufletului meu) … Felicitari , felicitari, felicitari !

      1. cleo

        Nu-s draguta deloc. dar deloc. E pur adevar. Si n-as spune asta daca nu mi-ar place, doar ca sa ma fac draguta 😛 😛 😛

      2. Aceasta este „versiunea ta a povestii”. Vom vedea daca este adevarat sau nu 🙂
        Totusi, observ ca te simti bine in pielea ta, chiar daca ai avea o doza mai mica de „draguta”.
        De acum inainte te voi considera „Cleo, cea mai putin draguta” (in sensul bun, desigur) 🙂

      3. cleo

        Da, da, da…chiar sunt Cleo cea mai putin draguta. Si ma simt bine in pielea mea pentru ca intr-o masura mai mult sau mai putin importanta, am reusit sa ma accept. Insa sunt constienta ca fizic sunt total URATA. Incerc sa compensez cu intelegere 😛

      4. Ca si personalitate, se observa partea de „draguta”, si este bine sa pastrezi o doza controlabila din acea calitate. In felul acesta eviti ca altii sa profite de „bunatatea” ta.
        Urata din punct de vedere fizic? Nu-mi place aceasta afirmatie, deci nu o voi lua in considerare.
        Iti voi spune si tie, acelasi lucru pe care i-l spun fiecarei femei, ce se considera urata: ar fi cazul sa-ti schimbi „oglinda”. Probabil nu reflecta prea corect imaginea ta.

      5. cleo

        Am schimbat 10000 de oglinzi, si am incetat sa le mai schimb dupa ce m-am saturat sa strang cioburile. Toate se spargeau :))) Iti multumesc pentru toate cuvintele….N-as vrea sa continui, pentru ca ma stiu si nimeni nu ma poate convinge mai mult decat realitatea. Dar esti asa scump………….la inima .Cred ca de aici vin si muzica pe care o alegi !

Add your Vibe

