Subtle

Chemistry and Mystery – the perfect combination 🙂

si continuarea…

 

19 gânduri despre “Subtle

      1. Da! E o regie remarcabila, daca ne gandim ca insusi Conan Doyle era un fantast congenital! Asadar regizorul a avut o extraordinara intuitie a spiritului lui Doyle in creionarea lui Holmes!

      2. Din pacate nu am memorat in ultima vreme nume de actori si de regizori. Pare un act de indolenta. Ce pot sa spun inca o data e ca mi-a placut si ca am remarcat fidelitatea fata de o pagina scrisa si fata de un fel de a gandi un personaj!
        Eu am scris despre Conan Doyle. Cred ca acelasi regizor ar gandi foarte bine un prof. Sumerlee din O lume disparuta!

Add your Vibe

