Insight

Scopul auto-ironiei este acela de a ne aminti ca suntem doar niste oameni. De cealalta parte, detine puterea de a starni invidia zeilor – cum credeau cei din antichitate.

Ne scoate la iveala defectele si ne ofera posibilitatea de a le lua in gluma. In acest fel, nu vom pierde niciodata contactul cu Pamantul, care ne hraneste.

Cel mai bine ar fi sa o toleram, chiar daca uneori prezinta mici excese. Cand incercam sa o intimidam sau sa o strangulam, atunci riscam sa o pierdem pentru totdeauna.

13 gânduri despre “Insight

  1. ce mai insight!! 🙂
    tu nu te odihnești, nene? o ții doar așa, în insighturi, echilibru și responsabilitate? că dacă e așa, mă fac mică mică și mă ascund în „insuportabila ușurătate a ființei”, care mă caracterizează 😛 și revin doar așa, din când în când, cât încă mai e tolerată auto-ironia 🙂
    ha!
    somn ușor!

    1. Mai imi vin si mie cateodata ganduri „responsabile”, dar in rest ma odihnesc 🙂
      Nu ai de ce sa te ascunzi. sunt sigur ca esti si tu responsabila in felul tau. 😀
      Somn usor!

      1. A, nuu, am bagheta la mine. In fond, elefantul e cuminte! Mai degraba eu provoc dezastre cand incep sa dau din aripi! hahhah!
        Frumoasa postare! Mobilizatoare! :))

Add your Vibe

