Breaking Bad

In caz ca nu ati apucat, pana acum, sa vizionati acest serial, atunci vi-l recomand cu placere.

Actori priceputi, interpretand o poveste intensa:

11 gânduri despre “Breaking Bad

  1. z3talife

    Serialul meu preferat, fără nici o îndoială!

    Ai văzut The Wire? Alt serial senzaţional, cu toate că unele fire ale poveştii sunt lungite prea mult.

    1. Robert

      Inteleg de ce l-ai ales ca si serial preferat. Pot sa spun ca am ramas si eu placut impresionat.
      The Wire? Nu am apucat sa-l vad, dar o sa arunc un ochi peste el. Mersi de recomandare 🙂

  2. Angy

    Walter White,Jesse Pinkman,Hank super scenariul original,super actori muzica buna are tot pachetul ai dreptate Robert.A fost chiar premiat cu Emmy Awoard premii americane pentru televiziune pentru cel mai bun serial si cel mai bun actor.Mi-a plăcut am urmărit toate cele 5 sezoane.Recomand.

    1. Robert

      In acest caz, pot sa spun ca si-a meritat acel (acele) Emmy Award.
      Totusi, observ ca a fost produs de televiziunea AMC, cei din spatele seriei The Walking Dead. Acela a fost inca un serial pe care l-am urmarit cu placere. Astept noul sezon 🙂
      In orice caz: Angy, ai gusturi bune in materie de seriale americane 🙂 Daca iti trec prin minte alte recomandari, le voi primi cu placere.

  3. Angy

    Încearcă si cinematograful european in special cel francez :Engrenages un serial polițist ceva mai vechi ,acum se toamna sezonul 5 mie mi-a placut.

Add your Vibe

