The Challenging Trio

Mind Vibes a primit trei nominalizari pentru „Liebster Blog Award”, asadar am decis sa raspund acestor „provocari” printr-un singur articol. Cine au fost persoanele provocatoare? Veti vedea in continuare.

Deocamdata, voi dezvalui 11 detalii despre Robert. Pentru a obtine un efect amplificat, va sugerez sa va imaginati acea „voce groasa”in timp ce explorati fiecare punct 🙂

Ready? Let’s go:

  1. I-a placut intotdeauna sa calatoreasca, si isi doreste sa viziteze cat mai multe locuri, de-a lungul vietii sale.
  2. Prefera cafeaua neagra si intensa.
  3. Pentru el, o pasare reprezinta cel mai bun animal de companie.
  4. Este o persoana sceptica. Trebuie sa vada, inainte de a crede.
  5. Lipsa de respect si tradarea sunt comportamentele, care il deranjeaza cel mai mult.
  6. Domeniul psihologiei nu inceteaza niciodata sa-l fascineze si sa-l atraga.
  7. Pune pasiune in ceea ce face, chiar daca este vorba de lucruri marunte.
  8. Gatitul este o activitate pe care o desfasoara cu placere.
  9. Si-ar dori sa ajunga la un moment dat in spatiu, doar pentru a admira Pamantul de la departare.
  10. Provocarile reusesc intotdeauna sa-l stimuleze.
  11. Apreciaza, si foloseste la randul sau „umorul”, in interactiunile cu cei din jur.

Hmmm…interesant…

Acum veti afla cine sunt „persoanele provocatoare”, in timp ce eu voi raspunde la intrebarile pe care mi le-au adresat. Avand in vedere ca toate trei sunt femei, iar mie imi place foarte mult arta „Pin Up”, am ales o poza pentru fiecare dintre ele.

Let’s see:

Mademoiselle Petit mi-a transmis urmatoarele curiozitati:

  1. If you would have a painting, what would it be?  Enchanted Forest – by Jackson Pollock
  2. Do you have a song that reminds you of old times? Which is it?  Exista o astfel de melodie speciala pentru mine: Sade – Smooth Operator
  3. How is called the last book that you read?  Cartea Gesturilor – Peter Collett
  4. Which is your favorite fruit?  Fructele de padure. Toate 🙂
  5. What object or trait defines your style?  Camasile fac intotdeauna parte din stilul meu.
  6. Which is your biggest flaw?  Cateodata, imi pasa prea mult. chiar si atunci cand nu este necesar.
  7. What do you prefer the most : seaside or mountains? And why?  Imi plac amandoua, dar totusi prefer muntele. Imi ofera o senzatie mai puternica de pace sufleteasca.
  8. What do you prefer : A chandelier or a lamp?  O lampa reuseste intotdeauna sa formeze o atmosfera magica, prin lumina sa placuta.
  9. Which is your favorite dessert?  Unicul si deosebitul Cremes 😀
  10. In your opinion, which is the biggest mistake of humanity?  Nu acordam destula importanta, atunci cand vine vorba de mintea noastra.
  11. What do you like to do in your spare time? Sa citesc, sa scriu (mai nou), sa ma plimb, sa cunosc oameni noi, sa ascult o muzica buna, si multe alte activitati care ma ajuta sa-mi ordonez gandurile.

Asternut si-a dorit ca eu sa-i raspund la urmatoarele intrebari:

  1. Ce iti da inspiratie de a scrie?  Oamenii din jurul meu, viata de zi cu zi, si intamplarile din trecut. Toate acestea reprezinta pentru mine o sursa infinita de inspiratie.
  2. Luna sau soarele? Ce alegi si de ce?  Aleg luna, deoarece imi transmite o senzatie de mister, atunci cand o zaresc printre stele.
  3. Care e visul tau?  Am multe vise in minte, dar cel mai predominant este acela de a-mi trai viata dupa bunul plac, fara sa ma las conditionat de ceilalti.
  4. Ce ti-ai dorit intotdeauna sa faci dar nu ai facut?  Nu am vizitat, inca, orasul New York
  5. Cum abordezi oamenii diferiti?  Incerc sa ma pun in pielea lor, pentru a-i intelege si a-i cunoaste mai bine.
  6. Iubirea sau banii? Ce alegi?  Prefer iubirea. Banii pot sa astepte.
  7. Cati ani ai la nivel intelectual dupa parerea ta?  Aceasta „varsta” nu se poate masura in ani, ci este strict legata de vointa individului de a progresa pe plan intelectual. Eu voi continua progresul, pentru tot restul vietii.
  8. Ce e mai rau, sa esuezi sau sa nu incerci?  Cel mai rau este sa nu incerci. Daca nu „testezi”, atunci nu vei avea niciodata capacitatea de a evita un eventual esec.
  9. Geniu stresat sau prost fericit? Ce ai alege?  Geniu stresat.
  10. Argumenteaza raspunsul de la intrebarea precedenta. O astfel de persoana ar dispune de inteligenta necesara pentru a gasi fericirea si a elimina starile de stres.
  11. La ce te pricepi cel mai bine?  Ma pricep sa-i fac pe ceilalti sa se simta in largul lor, atunci cand se afla in prezenta mea.

Marmo mi-a propus urmatorul set de intrebari:

  1. What is the exact time and date that you were born?  4 Octombrie, in jur de ora 04:30 dimineata.
  2. What do you believe in?  Cred in dorinta mea de a reusi.
  3. If someone would write a book upon your life , it would be named… Why ?  Titlul ar fi „Bits and Pieces”, deoarece volumul ar contine niste fragmente din viata, vazute prin ochii mei.
  4. Tell us a dear childhood memory.  Eram la gradinita, in grupa mare. Era o zi de 8 Martie. A fost prima data cand am avut ocazia sa fac o felicitare pentru mama mea. Eram atat de fericit si de entuziasmat! Acea felicitare o mai am si acum.
  5. What is your favourite ice cream flavour?  Yogurt Flavor
  6. What was your childhood dream job? Nu am avut nici un dream job in timpul copilariei.
  7. What about now?  Psiholog.
  8. Have you got one thing that can always make you happy or smile? What is it? O poza cu fratele meu, de cand era mic. In perioada aceea invatase sa paseasca de unul singur.
  9. Did/Do you watch soap operas? Which ones?  Am apucat cateva episoade din „The Young and The Restless”, dar nu m-a atras deloc acest gen de seriale.
  10. If you could meet  anyone in the whole of time and space, who would it be?  Sigmund Freud.
  11. Why did the chicken crossed the street? Pentru a schimba privelistea 🙂

Pot sa spun ca a fost placut, stimulant, si interesant. Doresc sa le multumesc celor trei domnisoare pentru apreciere si pentru faptul ca au ales sa-mi urmareasca gandurile de pe Mind Vibes 🙂

But…wait a minute. It’s not over yet.

Am si eu, la randul meu, cateva intrebari „intrebatoare” pentru cei care ii voi nominaliza la sfarsit:

  1. Daca ai putea sa devii un personaj fictiv (din filme, carti, sau alte surse), care ar fi acela?
  2. Utilizeaza trei adjective pentru a te descrie.
  3. Care este sunetul tau preferat?
  4. Cum este paharul? Jumatate plin sau jumatate gol?
  5. Ai prefera sa escaladezi un munte sau sa traversezi un desert?
  6. Care este primul lucru pe care il observi la o persoana de sex opus?
  7. Descrie-mi locul tau ideal pentru o vacanta.
  8. Detii vre-un obicei de care incerci sa scapi?
  9. Daca ai putea sa incerci o profesie pentru o zi, pe care ai alege-o, si de ce?
  10. Ce anume te face sa-ti pierzi rabdarea?
  11. Daca ar fi sa-mi oferi un sfat despre viata, care ar fi acela?

Cifra 11 ar fi fost prea ridicata, prin urmare am ales sa numesc doar 5 bloguri pentru acest „Award”:

Anne Beth

La Fee Blanche

delataste

fatadefragi

Theo and the blog

Le invit si pe Mademoiselle Petit, Asternut si Marmo, sa raspunda la cele 11 intrebari din partea mea. Puteti sa folositi sectiunea de comentarii, fara a mai construi un alt articol. Robert este curios sa afle si raspunsurile voastre 🙂

In final, doresc sa le multumesc tuturor, pentru interes, aprecieri, si sustineri.

And as always: Keep your tongue sharp, and your mind sharper!

Robert

25 de gânduri despre “The Challenging Trio

  1. 1. Daca ai putea sa devii un personaj fictiv (din filme, carti, sau alte surse), care ar fi acela?
    Scarlett O’Hara
    2.Utilizeaza trei adjective pentru a te descrie.
    Visatoare, elocventa, toleranta
    3.Care este sunetul tau preferat?
    Fosnetul frunzelor
    4.Cum este paharul? Jumatate plin sau jumatate gol?
    Intotdeauna jumatate… 🙂 … de regula plin.
    5.Ai prefera sa escaladezi un munte sau sa traversezi un desert?
    Sa escaladez un munte.
    6.Care este primul lucru pe care il observi la o persoana de sex opus?
    Privirea.
    7.Descrie-mi locul tau ideal pentru o vacanta.
    O plaja izolata strajuita de stanci.
    8.Detii vre-un obicei de care incerci sa scapi?
    Da.
    9.Daca ai putea sa incerci o profesie pentru o zi, pe care ai alege-o, si de ce?
    Daca as primi si toate cunostintele necesare impreuna cu aceasta sansa, medic oncolog. Ii admir cu toata sinceritatea.
    10.Ce anume te face sa-ti pierzi rabdarea?
    indiferenta.
    11.Daca ar fi sa-mi oferi un sfat despre viata, care ar fi acela?
    Sa crezi intotdeauna in tine.

  2. Pingback: Liebster blog Award! « La Fee Blanche

  3. Multumesc, iata raspunsurile mele:

    1. Daca ai putea sa devii un personaj fictiv (din filme, carti, sau alte surse), care ar fi acela?

    Dinny Cherrell din trilogia Sfârșit de capitol de J. Galsworthy.

    2. Utilizeaza trei adjective pentru a te descrie.

    Persuasivă, empatică, dinamică.

    3. Care este sunetul tau preferat?

    000!

    4. Cum este paharul? Jumatate plin sau jumatate gol?

    Jumătate plin!(am mereu un plan B!)

    5. Ai prefera sa escaladezi un munte sau sa traversezi un desert?

    Cred că aș traversa deșertul, dacă asta ar însemna să îl aduc acasă pe Wilfrid Desert.

    6. Care este primul lucru pe care il observi la o persoana de sex opus?

    Cum mă încadrez eu în acel ansamblu!

    7. Descrie-mi locul tau ideal pentru o vacanta.

    Un conac englezesc/franțuzesc/un conac colonial din Atlanta.

    8. Detii vreun obicei de care incerci sa scapi?

    Da faptul de am mă ține ca scaiul de oameni!

    9. Daca ai putea sa incerci o profesie pentru o zi, pe care ai alege-o, si de ce?

    Îmblânzitor de lei. Cred că pot face asta. Sunt, uneori foarte convingătoare!

    10.Ce anume te face sa-ti pierzi rabdarea?

    Lipsa de caracter.

    11.Daca ar fi sa-mi oferi un sfat despre viata, care ar fi acela?

    Trăiește orice fărâmă de iubire!

      1. Nu, nu sunt psiholog, desi am precizat ca este profesia la care visez.
        Nu am avut posibilitatea sa incep acel drum, dar niciodata nu este prea tarziu 🙂
        Au fost surprinzatoare pur si simplu, pentru mine, ca si om 🙂

  4. „O” este un sunet complet! E sunetul ciclicitatii, fiindca e reprezentat grafic de un cerculet!
    E totul, de la alfa si omega… e si nimicul, daca ii privesti mijlocul vid! „O” poate fi si promisiunea unui nou inceput!
    Cu leii, ce sa zic!? Traiesc in viata de zi cu zi ca in arena, fiindca omul e cea mai feroce carnasiera! Atrage, apoi sfasie!

    1. Nu stiam toate aceste lucruri despre sunetul „O” 🙂 Am invatat ceva nou 😀
      In ceea ce priveste ferocitatea omului, sunt de acord. Este asemanator leilor, deoarece poseda instinctele animalice, dar este diferit prin faptul ca „sfasie” spiritul celorlalti din jur.

  5. Taa daaa!

    1.Daca ai putea sa devii un personaj fictiv (din filme, carti, sau alte surse), care ar fi acela?
    Hm, Otilia a lui Călinescu. Sau Superman.:)
    Utilizeaza trei adjective pentru a te descrie.
    Încăpățânată, nerăbdătoare, atentă la detalii.
    Care este sunetul tau preferat?
    Voi păstra întotdeauna în minte melodia aia de la beculețele pentru brad, e toată copilăria mea în sunetele alea.
    Cum este paharul? Jumatate plin sau jumatate gol?
    Jumătate gol. Evit să mă amăgesc.
    Ai prefera sa escaladezi un munte sau sa traversezi un desert?
    Să escaladez un munte. Urăsc să-mi intre nisip în pantofi!
    Care este primul lucru pe care il observi la o persoana de sex opus?
    Părul. Fără freză de topor.
    Descrie-mi locul tau ideal pentru o vacanta.
    Èze, Franța. Creat pentru mine. O să-mi fac o casă acolo, dacă o să am mulți bani. Dacă nu, o baracă tot îmi fac.:)
    Detii vreun obicei de care incerci sa scapi?
    Plâng ca proasta când nu-mi convine ceva. Dar e involuntare. Glandele lacrimare sunt de vină, plus nervii mei slabi.
    Daca ai putea sa incerci o profesie pentru o zi, pe care ai alege-o, si de ce?
    Astronaut!!! Cum de ce? Să văd Universul ăsta mare!
    Ce anume te face sa-ti pierzi rabdarea?
    Infiniții oameni proști.
    Daca ar fi sa-mi oferi un sfat despre viata, care ar fi acela?
    Nu-mi place să dau sfaturi. Nu știu, fii dur!:)

      1. Well, you have a „sharp mind” 🙂
        Mi-a facut placere sa citesc raspunsurile tale. Cel cu „sunetul preferat” m-a surprins cel mai tare 🙂 Frumos

  6. Așternut

    Imi plac raspunsurile tale Robert ! Multumesc . Acum voi incerca sa raspund si eu la intrebarile puse de tine.

    1.Daca ai putea sa devii un personaj fictiv (din filme, carti, sau alte surse), care ar fi acela?
    Hmm , Dexter Morgan din serialul „Dexter” . As vrea sa stiu macar pentru o zi cum e sa nu ai sentimente . 🙂
    2.Utilizeaza trei adjective pentru a te descrie.
    Imprevizibila,sensibila,lunatica
    3.Care este sunetul tau preferat?
    Sunetul ploii.
    4.Cum este paharul? Jumatate plin sau jumatate gol?
    Cateodata plin , cateodata gol . Niciodata la fel.
    5.Ai prefera sa escaladezi un munte sau sa traversezi un desert?
    Sa escaladez un munte.
    6.Care este primul lucru pe care il observi la o persoana de sex opus?
    Zambetul.[ aici cam scartaie raspunsul ]
    7.Descrie-mi locul tau ideal pentru o vacanta.
    O zi de iarna , cu fulgi de nea din belsug ,o cabana situata la munte cu un semineu vechi in interior . E un fel de atmosfera perfecta pentru mine . [ asa mi-ar placea mai mult anotimpul acela ]
    8.Detii vre-un obicei de care incerci sa scapi?
    Da, de faptul ca ma atasez repede de oameni .
    9.Daca ai putea sa incerci o profesie pentru o zi, pe care ai alege-o, si de ce?
    As vrea sa lucrez la Criminalistica pentru ca a fost , poate prima meserie care mi-a suras candva desi am renuntat la idee. Ma incanta ideea de a examina cadavrul pentru a descoperii din ce cauza a murit acel om , de a face expertize , de a interpreta probelor judiciare si ce mai presupune aceasta profesie .
    10.Ce anume te face sa-ti pierzi rabdarea?
    Prostia.
    10.Daca ar fi sa-mi oferi un sfat despre viata, care ar fi acela?
    Pretuieste timpul caci e ireversibil.

    Mi-a facut placere sa raspund la intrebari ^^ . Multumesc inca odata !
    O zi frumoasa sa ai.

      1. Așternut

        Surprinzator ?Zici ?
        Pai cateodata ma uit prima data la ochii unei persoane de sex opus , cateodata la zambet…

  7. In primul rand trebuie sa spun ca mi-au placut fetele acelea pin-up foarte mult 🙂 8.
    si raspunsurile tale de asemenea 😀

    1. mi -ar placea sa fiu un personaj de basm precum Belle sau Ariel ( mare fan Disney )
    2. complicata , creativa , zambitoare
    3. vuiteul vantului cand sufla cu putere
    4. Paharul este jumatate plin si jumatate gol
    5.sa escaladez un munte , de sus totul e altfel
    6. parul si ochii
    7. Pe o plaja cu soare ,dar sa nu fie canicula , iar apa sa fie albastra. Si Anglia , oricand , oricum – Anglia ! 🙂
    8. Obiceiul de a vorbi prea deschis cu oamenii .
    9. Actrita , as vrea sa vad cum se pregatesc actorii inainte sa urce pe scena, care e atmosfera din spatele perdelelor si asa mai departe 😀
    10. Asteptarea , sunt o persoana tare nerabdatoare
    11. Intodeauna sa iti infrunti temerile !

    Tadaaa !

  8. Pingback: Pasăre de noapte… « La Fee Blanche

Add your Vibe

