Level Up

4 Octombrie. O dimineata racoroasa de toamna. Ceasul ajunsese aproape de ora 04:30. Sosise timpul ca eu sa pasesc in aceasta lume. A fost momentul in care am primit dreptul la viata. Drumul abia incepuse, dar spiritul meu era deja pregatit pentru aventura ce avea sa urmeze.

Astazi am din nou ocazia de a celebra acel eveniment important.

Inchid ochii, si ma gandesc la momentele din trecut. Bune sau rele, toate imi apartin. Impreuna, ele reprezinta definitia personalitatii mele. Fiecare in parte a contribuit la formarea si dezvoltarea spiritului, care acum imi sustine fiecare celula a corpului.

Parintii mei au avut grija sa-mi transmita cea mai buna educatie, sa-mi insufle simtul responsabilitatii in viata, si sa ma indrume intotdeauna pe calea cea corecta. Le multumesc pentru aceste lucruri.

Eu, la randul meu, m-am asigurat de faptul ca imi voi pastra integritatea personala, voi aduce imbunatatiri mintii mele, si imi voi da silinta sa realizez tot ceea ce-mi propun in viata. Imi multumesc mie insumi pentru aceste lucruri.

Fiecare an ce trece, reprezinta inca un pas important in aventura de „a trai” pe aceasta planeta. Fiecare aniversare defineste un nou inceput, facandu-ma sa privesc spre viitor.

Ce anume imi doresc de acum inainte? Sa-mi traiesc viata dupa bunul meu plac:

Driven by my mind, powered by my confidence, supported by ambition, and touched by love.

Robert – level 24

34 de gânduri despre “Level Up

  1. carmenfortis

    Daca nu ai „birthdays”, precum specifici in articol, atunci iti doresc : Happy „leveling” ! 😀 Mademoiselle Petit iti mai doreste cea mai splendida, magica zi !
    Dar chiar daca nu ai „birthdays”, totusi, iti voi spune traditionalul : „La multi ani !” 😀

    Cu drag,
    Petit

      1. Un tort pentru mine? 🙂 Este un gest frumos, multumesc!
        Bineinteles ca voi gusta o felie „magica”, fara sa fiu fortat. O voi face din proprie initiativa 😀

  2. Azi eram tentata sa iau de la tine cateva idei de replici pentru personajul meu masculin!
    Am dat drumul unui draft de capitol! Pot sa ma inspir fara sa ma consideri plagiatoare? Pupici cu sclipici en tout honeur!

      1. Pai va fi diplomat si calculat ca o Balanta, dar va avea ariceala si spiritul de aventura ale Milogului, Dexului, Papillonului și ale lui Contes de Fees…
        Ma simt ca Nora lui Ibsen! Din voi toti voi scoate un superbarbat, un ideal de frumusete masculina sufleteasca si trupeasca!!!
        ooo! Vreau totuși sa fie credibil!
        Da, sunt ca în Casa cu păpuși!

  3. Să ai parte de un soundtrack încurajator şi energic, de nişte nivele nici grele, care te doboară şi te lasă fără vieţi, dar nici uşoare, ca să intervină pliciseala, de strategie şi spirit de aventură. Şi, deşi nu ştiu cât de plăcut sună, pentru mine este…să fii întrerupt din când în când de la joc, să fii obligat să-ţi pierzi concentrarea de o voce senină: „La masă!”. Joaca în echipă sau joacă individual. Important este să nu renunţi şi în caz că nu mai poţi continua, adu-ţi aminte de butonul „Save game”.
    La mulţi ani!

    Ready? Go!

    1. Imi place foarte mult forma acestei urari 😀
      Sunt de acord cu tot ce ai precizat, inclusiv cu intreruperea de la „joc” sau cu „jocul in echipa”. O sa tin minte optiunea „Save game” 🙂
      Iti multumesc pentru cuvintele alese! 🙂

  4. Robertino, nici nu credeam ca esti asa micutz de anisori…ai o minte matura, o viziune interesanta, dorinta crescanda si consecventa de a trai nebanuit de frumos. Iti urez sa ai tot ce-mi doresc si mie: sanatate, implinire (mai ales sufleteasca) si mult spor in lupta crancena cu viata. LA MULTI, MULTI ANI !

    1. Eh, nu mai sunt chiar asa de “micutz”…not anymore 🙂
      Mda, lupta cu viata este crancena, dar imi voi reveni dupa fiecare “asalt”…trebuie.
      Mersi pentru comentariu, si pentru urari! 🙂

    1. Robert

      Nu conteaza daca sunt intarziate, eu oricum apreciez urarile. Mersi 🙂
      Acelasi „level”? Inseamna ca faci si tu parte din faimoasa generatie ’88 🙂

Add your Vibe

