Balanced

 

I am the performer of my own past.

I am the builder of my own present.

I am the dreamer of my own future.

 

Bring me my enemies! I will challenge them.

Bring me my odds! I will prove them wrong.

Bring me the stars! I will rearrange them.

 

I am the shaper of my own destiny.

I may be „only human”, but my spirit will make the difference.

21 de gânduri despre “Balanced

  1. carmenfortis

    Ce este mai frumos in viata decat sa-ti gasesti echilibrul interior, sa ajungi la acea „etapa” de acceptare, confruntare si demonstrare, foarte intens articolul. Frumos ! 😀
    Iti doresc o noapte frumoasa, Monsieur Robert !

    Cu drag,
    Petit

  2. Mulțumesc… Am citit de nenumărate ori cuvintele și parcă nu îmi venea să cred căt de frumos și simplu ai scris despre echilibru și puterea fiecăruia dintre noi.. I really appreciate your mind viebs 😀 au un curs firesc 🙂
    mă bucur că le împărtășești cu noi 🙂 ză pipăl uit ză complicheited mainds 😀

    1. The true power comes from within 🙂
      Am intentia sa mentin un anumit curs al „vibe-urilor”, chiar daca in mintea mea se prezinta intr-o forma mai diferita.
      Mersi fain pentru cuvintele frumoase! 🙂

      1. Da, adevarat grăiești. Adevărata putere vine din interior, dar nu toți ne amintim ce am făcut cu cheia ce deschidea ușa spre „acasă” – sau poate doar eu uit uneori, pentru că sunt prea zăpăcită :)))…
        în ce formă se prezintă vibe-urile în mintea ta? pentru că în scris sunt jos pălăria 🙂

      2. Depinde intotdeauna de inspiratie, sau de subiectul ales.
        Cateodata se prezinta pe fragmente, iar eu ajung sa le imbin cu ajutorul scrisului.
        In alte ocazii, contin o sumedenie de cuvinte si fraze, iar eu aleg sa fac o sinteza cu ajutorul unui articol.
        Repet: depinde de moment si de inspiratie. Obiectivul meu este sa va ofer un „acces facilitat” in mintea mea.
        Atunci cand reusesc, eu sunt foarte multumit 🙂

  3. Trebuie să ai un caracter cu adevărat tare ca să poţi gândi şi fi aşa. Bineînţeles „fi”, în limita metaforelor. Dacă reuşeşti să faci tot ce îţi propui, jos pălăria! Şi dacă gândeşti aşa orice ar fi, atunci nu pot să îţi spun decât .. RESPECT!

  4. Imi place mult cuvantul „demential”…Il pot folosi pt a-ti caracteriza vibe-ul de mai sus?? Nu stiu daca place ambientala…este o piesa la fel de dementiala WELL BALANCED a lui Oliver Shanti, pe care in timp ce o asculti, iti auzi foarte bine gandurile si chiar te echilibreaza. Sau poate doar pe mine ??

    1. Poti sa folosesti orice cuvant doresti. „Demential” este chiar unul potrivit.
      Nu cunosteam acea piesa, dar o ascult in acest moment, ba mai mult, am gasit si videoclipul integral pe YouTube. Ai dreptate: este o melodie placuta si „echilibranta”…deci pot sa-ti raspund la intrebare: nu…nu doar pe tine 🙂

  5. Being human is rare these days . We are only human and that makes us unimaginably powerful if we know how to use our own nature .
    Ma bucur ca ai gasit putere sa muti stelele, cu totii ar trebui sa le rearanjam uneori . 🙂

Add your Vibe

