Altitude drop

 

Mi se intampla cateodata sa intalnesc unele femei mai inalte decat mine. Toate imi spun acelasi lucru:

– Pai…stii…sunt mai inalta decat tine. Ar putea fi o problema.

La auzul acestor cuvinte, mintea mea produce o combinatie intre expresiile „Are you kidding me?” si „Oh, I see what you did there!”.

O problema pentru cine? Pentru ea, evident.

Mda, stiu…o putem numi „selectie naturala” sau un „standard creat de societate” sau chiar „o chestiune de gusturi”. Sincer. Nu ma intereseaza.

Daca eu as fi avut o problema si m-as fi lasat intimidat de statura sa, probabil nici nu as fi avut curajul sa o intalnesc. Nu sunt genul de barbat care considera „altitudinea” ca fiind un element deciziv in cazul unei interactiuni. Am vorbit despre „picioare interminabile” in articolul High Standardsdar ma refeream strict la imaginea creata de corpul frumos al unei femei pe gustul meu.

In cazul in care intalnesc un astfel de inconvenient din partea ei, nu ma voi opri. Daca as renunta in aceasta faza, atunci totul s-ar dovedi a fi inutil. Este ca si cum as decide sa escaladez un munte, dar m-as opri la jumatatea drumului, pentru ca este prea frig. It’s a damn mountain! Of course it’s going to be cold up there! Keep climbing!

„Urcand” in continuare, in astfel de situatii, intalnesc intotdeauna unul din urmatoarele rezultate:

1) Raspunsul negativ. Domnisoara respectiva, nu numai ca ma refuza in mod concret, ci si alege sa-mi prezinte o sumedenie de motive. Pentru ea par foarte importante. Pentru mine par foarte superficiale. Imi sugereaza faptul ca ar fi cazul sa observe putin mai bine situatia, inainte de a se pronunta. Care ar fi acele motive faimoase? Unul din ele consta in imaginea deranjanta pe care o producem atunci cand ne aflam impreuna. Alt motiv ar fi ca pur si simplu ne facem de rusine atunci cand umblam impreuna pe strada. Inca un motiv ar fi parerea negativa pe care si-o fac celelalte persoane atunci cand ne observa. „Are you kidding me?” Poate daca as fi imbracat in clovn si m-as misca la fel ca un cimpanzeu beat…poate atunci as atenta la „imaginea noastra”. Aici nu mai este vorba de gusturi. Nu-ti poti forma un gust, atunci cand te lasi influentat de parerea celor din jur. Daca te bazezi pe „ce zice lumea”, vei demonstra ca nu esti in stare sa-ti formezi propriile standarde. Eu il consider un caz pierdut, trecand mai departe.

2) Raspunsul neutru. Acest rezultat contine un refuz partial din partea ei. De ce spun partial? Deoarece provine din partea unei femei care si-a format deja unele standarde despre barbati. Ea ii prefera in general pe cei mai inalti de statura, asadar ii va fi mai greu sa se simta atrasa de cineva ca si mine. Eu respect aceasta decizie si apreciez comportamentul sau corect. Voi incera oricum sa formez atractie intre noi. Daca reusesc, cu atat mai bine. Ea se va simti, fara nici un dubiu, in largul sau. Daca nu reusesc, atunci merg mai departe.

3) Raspunsul pozitiv. Intervine doar cand femeia priveste diferenta de statura ca pe o provocare. „Oh, I see what you did there!”. Ea este constienta de situatie, si are increderea necesara pentru a incerca un lucru diferit. Pot sa spun ca astfel de femei sunt foarte interesante. Lasand la o parte faptul ca ma accepta asa cum sunt…este de apreciat si atitudinea lor pozitiva. Raportul dintre noi va fi unul captivant, palpitant, dar in acelasi timp natural. Fara inhibitii.

Indiferent care ar fi rezultatul, eu nu ma voi opri din „a escalada” situatia respectiva. Am destula incredere in mine, incat sa fiu sigur ca voi putea oferi mai mult decat cifra inaltimii mele.

Cineva mi-a spus: „Daca amandoi veti fi cu capul in nori, atunci inaltimea fiecaruia va ramane doar un numar inutil”.

37 de gânduri despre “Altitude drop

  1. carmenfortis

    Oh, I see what you did here ! 😀 Interesant articolul, Monsieur Robert.
    „Daca as fi imbracat in clovn si m-as misca la fel ca un cimpanzeu beat” – a facut tot articolul !
    Desigur, revenim la continut, multe persoane se uita doar la aspectul social, fizic, nu si la cel psihic, cum spuneai si tu, interactiunea dintre cei doi ar trebui sa fie in prim plan. Am savurat acest articol cu zambetul de buze, multumesc ! 😀

    1. Aspectul fizic este intotdeauna usor de observat. Aspectul psihic, in schimb, este mult mai greu de „descoperit”. Anumite persoane nu dispun de inteligenta si vointa necesara pentru a privi dincolo de aparente.
      Ma bucur ca te-am facut din nou sa zambesti. Cu mare placere! 😀

  2. Pentru numele lui Dumnezeu, e doar un corp care in final putrezeste si il mamanca viermii. Sufletul, aitudinea, vointa astea conteaza. E ca si in cazul vezi o bunaciune dar e proasta de da in gropi si nu stie sa iti zica nici macar un hai la un suc. Asa ca ai grija ce altitudini escaladezi nu de alta dar nu ai vrea ca dupa primul contact sa ai nevoie deja de o resuscitare.

    1. Stiu foarte bine in ce ma implic atunci cand intanesc o femeie mai inalta decat mine. Daca sunt refuzat, atunci consider ca doar ea va avea de pierdut. Mi s-a intamplat sa cad, rostogolindu-ma, de la astfel de altitudini…dar am invatat ceva din fiecare intamplare.
      Nu prefer femeile mai inalte, dar asta nu inseamna ca voi rata ocazia atunci cand se prezinta.

  3. Noi, femeile, mereu am simţit nevoia să fim protejate de bărbaţii noştri, să ne simţim în siguranţă cu ei oriunde am merge.Şi pentru asta, unele dintre noi, şi-au făcut în minte imaginea unei matahale, care uneori se dovedeşte a fi o pisică speriată.
    Sunt de acord cu ceea ce a spus Mihaela.Corpul pică întotdeauna în faţa sufletului.Cel puţin asta cred eu 🙂

    1. Voi, femeile, aveti dreptul sa va simtiti protejate de barbati. Sunt de acord cu acest lucru. Dar unele dintre voi au nevoie de un aspect fizic impunator din partea noastra, punand mai mult pret pe calitatile fizice decat pe cele psihice.
      In orice caz, eu merg mai departe. Nu am nimic de pierdut. Daca sunt refuzat, asta este. sigur vor mai exista altele mai interesante decat ea, intr-o raza de 2km 🙂
      Mersi pentru comment 🙂

  4. Candva, scriam pe un forum de profil ca „Atitudinea face cat trei perechi de tzatze” (ale femeii evident ! ). Azi ma vad nevoita sa readaptez. „Atitudinea bate inaltimea”. Degeaba esti, vorba vorbei, „nalt ca o prajina si prost ca o gaina”.

  5. julie draga, cine te-a mintit pe tine ca unu’ inalt te protejeaza mai bine ? si cum ai vrea tu sa te protejeze?? argumenteza totusi…. ufff, asa ma bucur ca nu-s vreo „inaltimea sa” si n-am probleme de protectie decat de natura spirituala poate…aaaa, si inca o chestie, io stiam ca barbatul sta in dreapta femeii….mie asa mi-ar placea !!

    1. unu’ inalt are sange mai mult in el…anatomic vorbind :)…poate asta ar fi argumentatia. dar nu intotdeauna are si „sange” pentru a oferi protectie spirituala.
      In orice caz, cred ca o femeie ar fi in stare sa se protejeze si singura impotriva unui atac fizic. Ceea ce-si doresc ele, ar fi „puterea spirituala” din partea unui barbat.
      Din pacate, multe dintre ele confunda puterea fizica, cu cea spirituala. Se simt „protejate” doar cu unu’ inalt langa ele.
      Chiar nu as avea timp sa le explic faptul ca nu prea au dreptate. Am unele lucruri mai importante de facut. Mai sunt si alte femei in lumea asta.

      1. Eu nu am nici o problema cu 1,71m ai mei 😀 Diferenta nu este prea mare, dar ele se cred intotdeauna „zgarie nori”…cica: „este deranjant optic” 🙂

  6. O da! asta da un post pozitiv si reusit!
    Ma bucur ca esti constient in ce lume traim. Cu prejudecatii, chestii…
    Cred ca inaltimea nu e o problema. De fapt fizicul n-ar trebui sa fie the biggest problem, I guess.
    Importanta e chimia aia…care de la inceput ar trebui sa existe. Fara ea, nimic n-are rost.

    1. Am mai spus acest lucru, dar il voi mai repeta din nou: daca m-as lasa afectat de prejudecatile celor din jur, atunci ar trebui sa-mi schimb personalitatea de vreo 3 ori pe zi, infatisarea de vreo 10 ori pe zi, si imbracamintea de vreo 15 ori pe zi.
      Sincer, am alte lucruri mai bune de facut, decat sa ma iau dupa „gura lumii”…ca de exemplu: sa-mi vad de viata mea.
      Ai dreptate, fizicul nu trebuie sa fie o problema. Important este „feeling-ul”, sau „chimia”.
      Ma bucur ca ti-a placut articolul! 🙂

      1. Da, cam asa ceva. Iti dau dreptate…
        In fiecare zi ma conving ca lumea asta e atat de rea…
        Dar, unii traiesc doar ca sa judece pe altii, nu-si vad de viata lor pentru ca e prea plictisitoare.

  7. Mnoh bun… in timp ce citeam postul asta mi-am adus aminte de un banc cu Monica si cu Irinel, care nu mai stiu exact cum era, stiu doar ca ideea era ca Monica ii scuipa lui Irinel coji de semnite in cap pentru ca el era mic de statura si ea era cat o girafa….In fine. Nu sunt de acord cu cuplurile in care ea e cu 25 de centimetri mai inalta decat el, de exemplu. Mi se pare awkward. Poate asa am fost invatata eu, sa mi-l imaginez pe Fat Frumos inalt ca un Brad si lat in umeri ca un zeu. Blame it on my imagination! La fel cum nici mie nu mi-ar place sa fiu intr-o relatie cu cineva de 2 metri, pentru ca m-ar durea gatul sa ma uit la fata lui aflata in inaltimile astrale. Daar daca vad pe doi care se plac in adevaratul sens al cuvantului, putin imi pasa ca el e mai mic sau ea e mai mare sau invers. Conteaza sa observi legatura dintre doi oameni, stii…atunci cand te uiti la doi oameni indragostiti si ai senzatia ca isi tes un fel de panza in jurul lor, isi creeaza parca o aura aparte, o lume si un sistem al lor. Atata timp cat doi oameni se inteleg si se iubesc, asta conteaza.

      1. „Deranjant optic” pentru cei din jur..la asta ma refeream.
        Evident, poate fi „deranjant” si pentru ea, dar imaginea mea va putea sa elimine acel „deranj”, fara probleme 🙂

      1. Modesty. Powered by confidence.
        Daca ma aflu in prezenta ei, atunci inseamna ca am trecut peste faza de „intimidare”. Inaltimea nu va mai reprezenta un „deranj”.

      2. I know, I know…I suffer from that disease with the right people1 :))
        Eh, n-am zis ca Irinel nu poate deveni Monica si invers. Dar aia ar fi prea amuzant…mult prea amuzant :))
        Nu nu nu, ai dreptate. Daca esti o persoana fermecatoare si ai doar cativa centimetri in plus, cativa centimetri in plus are just a big bonus…Atata timp cat nu e jumatate de metru :))

      3. Stiu ca suna amuzant, dar cand vine vorba de „chemistry”, nu mai conteaza 🙂
        Evident…jumate de metru ar fi exagerat. Nici eu nu mi-as dori sa umblu pe strada cu „un stalp de telegraf” dupa mine.
        Totusi, chiar si intr-un astfel de caz „extrem”: pe plan orizontal, inaltimea nu mai are nici o valoare. Trebuie doar sa existe acea „chimie” 🙂

      4. I like you. You’re funny! :))
        Si da, ai dreptate. Stiu exaaact despre ce vorbesti.
        Acuma.serios, pe orizontala e exclusiv forta de frecara…deci cinci centimetri in plus sau in minus in ceea ce priveste dimensiunea indivizilor care participa la acest proces fizic este total irelevanta ! 😀
        Cum ziceam…trebuie sa fie o legatura…

      5. Umorul ofera intotdeauna un „sens dublu”, si amplifica „misterul” 🙂
        Daca acea „legatura” este prezenta, atunci forta de frecare va fi corespunzatoare.
        Ai inteles si acest concept. Vorbim „pe aceeasi limba” 🙂

Add your Vibe

