Time Warp

Aveam o pofta de ras incontrolabila. Am ales sa reiau serialul Futurama. Eram sigur ca va fi in stare sa-mi provoace o stare placuta.

Dupa primul episod, mi-a trecut prin minte o idee.

Ce as face daca as avea o masina a timpului?

Hmmm…buna intrebare.

Imaginatia mea a inceput sa construiasca un scenariu. Am inchis ochii, doream sa obtin niste imagini cat mai fidele.

Ce as face?

Nu m-as intoarce in timp pentru a fotografia dinozaurii sau pentru a ajuta la construirea piramidelor.

Nu as folosi acel dispozitiv pentru a schimba unele detalii mai neplacute din trecutul meu. Ce a fost…a fost. Nu ar fi corect fata de mine insumi. Ceea ce sunt acum reprezinta suma intamplarilor din anii precedenti. Eu sunt multumit de persoana mea.

Prin urmare, mi-am intors „privirea mintii” asupra viitorului.

Nu as face un salt in anul 2030 pentru a vedea unde am ajuns ca si om si cum va fi viata mea in acea perioada. Prefer sa ma bazez pe ceea ce fac in prezent, pentru a-mi construi viitorul pas cu pas. In plus, o doza de mister este intotdeauna utila.

Asta nu…asta nu. Bun. Dar totusi…ce as face pana la urma?

As alege anul 2038. As apasa tasta „Holy crap – Here we go!” si m-as transporta intr-un loc pustiu. De ce am ales un loc lipsit de civiliatie? Foarte simplu: in primul rand, as fi curios daca planeta albastra va mai exista pana atunci; in al 2-lea rand, nu as vrea sa am un contact direct cu nimeni si cu nimic din acea perioada. Nu as dori ca cineva sa-mi strice surpriza.

Odata ajuns la destinatie, ar fi interesant ca masina timpului sa-mi transmita niste imagini despre civilizatia umana din anul 2038. As prefera sa privesc un trailer, asemanator cu cele care se fac pentru filmele din ziua de astazi. Asa ceva mi-ar transmite o doza considerabila de suspans, mai ales daca ar contine si o voce groasa, care imi va descrie intamplarile cele mai importante.

„Ai facut un salt de 26 de ani. Bine ai venit in viitor. Nu te speria de culoarea cerului, peste cativa ani va fi si mai groaznic. Aerul pe care-l respiri este acceptabil…pana la urma cineva a gasit solutia impotriva poluarii. That guy owns half of the world now…but never mind that. S-au inventat multe lucruri noi de-a lungul timpului. Nu ti le voi prezenta pe toate. Mai am nevoie de baterie pentru a te arunca inapoi in 2012. Iti voi transmite doar cateva imagini rapide…Ok. Te-ai convins? Ai ramas cu gura cascata? Si eu as face la fel. Nu stiu cum naiba au reusit oamenii sa inventeze „Bemveuri” zburatoare si inghetata cu gust de sunet. Ar fi putut crea niste lucruri mult mai utile. In fine, o sa descoperi toate astea de-a lungul vietii. Apropo de tine…vreau sa iti prezint o ultima imagine….cea a chipului tau. Te recunosti? Da. Tu esti. Nu te mai holba in halul asta. Ai reusit sa realizezi ceea ce iti doreai. Look at that big smile. Wonderful. Bun. Cam atat despre 2038. Acum apasa din nou butonul si hai sa ne intoarcem in prezent. Te asteapta blogul. Trebuie sa le povestesti oamenilor despre experienta ta.. Enjoy the ride!„.

Ultima imagine ar fi cea mai importanta pentru mine. Privindu-mi chipul, imi voi da seama de starea mea sufleteasca. Voi sti ca pana la urma am ajuns unde imi doream.

5 gânduri despre “Time Warp

Add your Vibe

