Critical Strike

 

Pana acum am avut doua momente de rascruce in viata. Fiecare din ele a reprezentat un punct de plecare pentru o schimbare radicala.

M-au zguduit din temelii. Mi-au calit personalitatea. M-au facut sa privesc lumea cu alti ochi.

Au actionat direct asupra mintii mele. Mi-au schimbat modul de gandire. Au fost niste lovituri directe, precise si eficiente. Critical strikes.

Acum va intrebati care ar putea fi acele intamplari decisive. Lasati-ma sa va satisfac aceasta curiozitate:

1) Momentul in care am decis sa parasesc locurile natale. Am plecat peste hotare de la o varsta destul de frageda. Acolo a fost necesar sa-mi schimb total modul de a trai, pentru a ma putea integra intr-o noua societate. Sacrificiile au fost mari, dar beneficiile nu au incetat sa apara. A fost cea mai buna decizie pe care am luat-o vreodata. Cine stie? Poate intr-o zi ma voi intoarce in locul in care am copilarit. Poate imi voi continua viata in orasul in care m-am nascut.

2) Ziua in care am decis sa-mi transform infatisarea fizica. Nu credeam niciodata ca va fi atat de greu, dar pana la urma am reusit sa elimin cele 30kg pe care le acumulasem din prostie. Pe parcursul a 3 ani de zile am avut grija sa-mi schimb alimentatia si stilul de viata. Nu am avut nevoie nici macar de cantar pentru a urmari progresele. Obiectivul meu era sa-mi schimb metabolismul, si am reusit. Efectele benefice s-au manifestat si asupra mintii mele. Increderea in mine insumi a fost recapatata. In prezent ma simt perfect. Mi-am pastrat totusi cateva poze din perioada intunecata. In acest fel ma voi asigura ca nu voi mai ajunge niciodata intr-o stare atat de deplorabila.

Anul acesta a fost unul important pentru mine. Am trecut prin cateva situatii importante, dar de doua saptamani incoace, am inceput sa simt un efect special. Parca ceva ar dori sa iasa la suprafata. Mintea si corpul sunt in armonie. Gandurile mele sunt clare. Stiu ce vreau si stiu ce trebuie sa fac pentru a obtine ceea ce-mi doresc.

Nu crezusem vreodata ca m-as putea apuca de scris, dar uite ca s-a intamplat si acest lucru. „Mind Vibes” este dovada concreta, iar acest blog incepe sa devina una din pasiunile mele.

Presimt ca este momentul de a-mi alege mai bine viitorul. Nu vreau sa ma mai las influentat si conditionat de imprejurimi. Vreau sa-mi urmez visul.

A critical strike will arrive soon. Va fi un val de energie. Va fi o noua schimbare.

Maybe it happened already.

 

14 gânduri despre “Critical Strike

  1. carmenfortis

    Toate lucrurile rele in viata, chiar de lasa cicatrici, te fac mult mai puternic. La fel ca in cazul tau, ai trecut peste doua „lovituri” iar acum esti in forte proaspete ! Esti un model de urmat in societate, si o spun intr-un mod cat se poate de sincer, esti un om care se simte bine in pielea lui (printre putinii oameni) si pentru toate astea : „jos palaria” ! 😀
    Foarte frumos articolul, frumos conceput.
    Iti doresc o seara placuta in continuare !

    Cu drag,
    Petit

    1. Nu mi-am dorit niciodata sa ajung un model pentru cei din jurul meu. Daca cineva reuseste sa invete un lucru nou cu ajutorul meu, atunci eu ma voi considera multumit.
      Vreau sa-ti multumesc pentru cuvintele frumoase. M-ai facut din nou sa zambesc 🙂
      Iti urez si eu o noapte placuta. Ar fi cazul sa merg la somn…as mai vrea sa scriu…dar mi se inchid ochii deja 😀
      Bye!

      1. carmenfortis

        Nu ai de ce sa-mi multumesti, am spus purul adevar, si ma bucur ca te-am facut sa zambesti ! 😀 Bye

  2. Bea Trice

    Pentru mine ai fost un model candva, unul foarte important si fara de care poate imi era de 3 ori mai greu sa ma ridic atunci cand am fost jos..

    1. Ma bucur sa aud acest lucru si iti multumesc pentru apreciere.
      Oricum ai contribuit si tu la acea „revenire”. A fost „team work”.
      Voi ramane ca si o amintire placuta pentru tine. For me…that’s more than enough.

  3. felicitari pentru ambitie, hotarare si ptr faptul ca ai rezistat.
    nici 1, nici 2 nu sunt usor de suportat insa rezultatele din cate am citit is pe masura.
    ma bucura cand vad pe cineva care are curajul sa faca ceva pentru el si mai este si multumit.

    1. Regula generala pentru 1 si 2 a fost urmatoarea: pretuieste fiecare progres, oricat de minor ar fi.
      In acest fel am reusit sa-mi mentin ambitita, sa-mi pastrez moralul si sa-mi gasesc puterea de a merge mai departe.
      Mersi pentru felicitari 🙂

  4. Avem ceva in comun. Si eu am slabit 31 de kilograme cam tot in doi trei ani. And God, it feels good! Eu cred ca daca n-am avea momentele astea de cotitura, in care esti pus fata in fata, cine esti cu cine ai vrea sa fii, nu ne-am da seama ce-ar trebui sa schimbam si am cadea in comoditate! E un fel de keep on track toata treaba asta, cand trebuie sa hotarasti daca vrei sa fii cine visezi sa fii, sau vrei sa fii o varianta mai slaba a potentialului pe care-l inmagazinezi. Noi oamenii putem fi orice ne dorim sa fim, trebuie doar sa indraznim. Cat despre blog, blogul are de obicei efectul asta asupra ta, mai devreme sau mai tarziu. Numai sa nu te lasi. Magia abia incepe :))

    1. 31Kg? Hmmm…impresionant. Asta inseamna ca ai simti aceeasi satisfactie pe care am avut-o si eu, atunci cand am observat „efectul final”.
      Fiecare moment de cotitura reprezinta un nou inceput, dar in acelasi timp este si un „reminder”.
      Atunci cand indraznim, ne scoatem la iveala adevaratul potential de „a fi om”.

      1. Si eu am fost mirata sa citesc ce-am citit. Dap, stiu cum e. De fiecare data cand sunt fluierata sau privita admirativ pe unde merg. I just can’t get enough! :))
        Daar in primul rand senzatia aia ca poti cuceri lumea dupa ce in sfarsit s-a terminat, aia e..priceless!
        Ma rog, nu s-a terminat, cum ziceai, e un nou inceput si un permanent reminder. Dar s-a meritat.

Add your Vibe

