Round-up Vibe

A trecut putin timp de cand am inceput aceasta aventura. Va spun sincer…nu ma asteptam sa fiu atat de bine primit in comunitatea WordPress. Sunt placut surprins de ceea ce am descoperit, odata cu lansarea acestui blog.

Din acest motiv (si nu numai), doresc sa mentionez cateva persoane; cele care au contribuit la initierea mea in aceasta „lume necunoscuta”:

Bea Trice – este cea care mi-a inspirat ideea de a crea acest blog. Veti mai intalni cateva comment-uri „intepatoare” din partea ei 🙂 don’t worry. 😀 she’s my number 1 fan.

Zeta Life – primul meu sustinator oficial de pe WordPress.

Domnisoara Mihaela – o scriitoare misterioasa, si totodata creatoarea celor mai interesante comment-uri. De fiecare data cand se exprima pe blogul meu, imi ofera o viziune interesanta si diferita asupra lucrurilor.

cleo – autoarea mea preferata. Post-urile sale imi ofera intotdeauna ocazia de a visa cu ochii deschisi, avand un mod fascinant de a relata propriile intamplari. She’s a true „spirit writer”.

Adela Ivascu – creatoarea celui mai „trasnit” blog :). Amuzanta, versatila, intuitiva. De fiecare data reuseste sa ma faca sa zambesc. 🙂

carmenfortis  cea care a gasit o cale de mijloc intre arta si bucatarie. Mai presus de asta, jurnalul ei exprima de fiecare data o intrebare „intrebatoare”, ce ne pune pe ganduri. Un concept original.

aproapebloger – cel care ne recomanda cea mai buna muzica. Inspiratorul post-ului Music Vibez.

Nu am uitat nici de cei care ma urmaresc pe WordPress, prin e-mail, sau de cei care ma viziteaza ocazional. My followers. Ma bucur pentru faptul ca ati ales sa aruncati o privire asupra gandurilor mele.

In final, vreau sa va multumesc tuturor pentru sustinere si va amintesc ca veti fi intotdeauna bine-veniti in mintea mea.

Keep your tongue sharp, and your mind sharper! 🙂

Robert

9 gânduri despre “Round-up Vibe

  1. carmenfortis

    Ma bucur nespus de mult ca ai reusit sa patrunzi in aceasta „lume necunoscuta” 😀 (si asta este doar inceputul)
    Doresc sa iti multumesc pentru descrierea jurnalului, care m-a lasat cu zambetul pe buze ! Iti doresc o zi placuta in continuare !

    Cu drag,

    Petit

  2. Ma flatezi. Multumesc dragule pentru aprecieri! Eu am folosit doar sinceritatea si atat in tot ce ti-am scris. Succes pe mai departe la scris si astept cu drag alte postari noi.

    1. Cu placere 🙂
      Sunt sigur ca vei folosi acea sinceritate si de acum inainte. Niciodata nu o sa stiu la ce sa ma astept din partea ta…iar asta mi se pare interesant.
      Mersi pentru sustinere 🙂

Add your Vibe

