110bpm…and still rising

Eram singur pe strada. Pasii mei ma purtau intr-un loc familiar. Dar de ce alesesem acea destinatie?

M-am oprit pentru cateva momente. Am respirat adanc. Aveam doar un gand in minte. Vroiam sa o vad din nou. Stabilisem o intalnire in locul in care ne vazusem pentru prima oara. Da. Aceea era destinatia mea.

Am continuat drumul, iar pulsul meu incepea sa se mareasca.

80bpm…and still rising.

Aveam o senzatie de neliniste, dar nu era cauzata de teama sau rusine. Eram pur si simplu nerabdator. Am verificat ceasul de pe mana stanga. Intarziasem deja. Am grabit pasul.

In jurul meu era o liniste deplina. Lumina soarelui imi incalzea pielea si imi transmitea o energie placuta. Cerul era de un albastru ametitor. Cativa nori rataciti decorau acel infinit deasupra mea. Ritmul inimii devenea tot mai alert, iar fiecare respiratie imi oferea un impuls tot mai mare.

90bpm…and still rising

Probabil mi-au trebuit cateva minute sa termin drumul, dar mie mi s-au parut jumatati de secunde. O vazusem deja din departare. Ea ajunsese deja acolo. Ma astepta. Se vedea ca era la fel de nerabdatoare.

Am ales sa ma opresc pentru cateva momente. Doream sa o admir putin de la distanta. Nu ne vazusem de ceva vreme, dar ea nu se schimbase prea mult. Era la fel de atragatoare ca si in prima zi. Purta o rochie vaporoasa de vara. Adierea vantului se juca prin parul sau. Privea in departare. Sigur se gandea si ea la mine.

Oare ii spusesem cat de multe lucruri imi placeau despre ea? Parul matasos, ochii stralucitori, privirea provocatoare, vocea feminina, pielea catifelata, parfumul seducator, corpul atragator si buzele senzuale. Hmmm…I wonder how those lips might taste. I have to find out. Multe dintre aceste lucruri le stia deja. Eu vroiam oricum sa le exprim din nou in acea zi.

100bpm…and still rising. The chemistry was active.

M-am apropiat incet de ea, fara sa fac prea mult zgomot. Mi-a simtit prezenta si a intors privirea spre mine. Un zambet i-a luminat chipul. That smile could light-up the whole town. I-am raspuns cu acelasi chip luminos dupa care am sarutat-o pe obraz. Cand ne-am imbratisat, i-am simtit parfumul. Era acelasi, dar eu il simteam mai intens ca niciodata. Corpurile noastre erau in plina armonie si nici unul din noi nu dorea sa intrerupa acel contact fizic nemaipomenit.

110bpm…and still rising. The chemistry was working.

Pana la urma am intrerupt imbratisarea. Am facut un pas in spate. Ne-am impreunat mainile si ne-am privit in ochi. Nu ne venea sa credem ca suntem amandoi in acelasi loc. Atingerea ei imi oferea o senzatie linistitoare. Privirea ei patrunsese adanc in sufletul meu.

Nu scosesem nici un cuvant pana in acel moment. Era timpul sa rostim primele fraze.

Am tras aer in piept, iar cand am incercat sa scot primele sunete, am inceput sa simt o presiune imensa asupra mea. Ma simteam de parca eram strivit din toate partile. Nu reauseam sa respir. Nu reuseam sa vorbesc. Ce se intampla?

Ea si-a dat seama de aceasta anomalie si m-a privit putin confuza. M-a intrebat daca totul era in regula. Nu am reusit sa raspund. Acea povara devenea tot mai insuportabila. Sunetele din jur incepeau sa se amestece, pana cand am ajuns sa-mi pierd auzul. S-a lasat linistea. Cerul isi schimbase culoarea intr-un gri apasator. Copacii din jur isi pierdeau frunzele. Ea era tot mai ingrijorata. Eu nu reuseam sa schitez nici macar un gest.

Dintr-o data, s-a facut intuneric total. Nu vedeam absolut nimic in jurul meu.

Simteam inca mainile ei delicate. I-am strigat numele, iar ea mi-a raspuns. Am pierdut atingerea ei, asadar am strigat a doua oara. Mi-a raspuns din nou, din departare. Inainte de a chema-o a treia oara, o lumina orbitoare mi-a strapuns privirea.

M-am trezit. Era doar un vis.

My heart was racing.

110bpm…and still rising.

6 gânduri despre “110bpm…and still rising

  1. carmenfortis

    Cata dorinta si pasiune ! Ajunsa la finalul articolului, mi-am spus „Dragostea asta, care ne face atat de nebuni”. Foarte frumos relatat visul !
    Iti doresc o zi placuta in continuare !

    1. Nici pana astazi nu am reusit sa-mi dau seama ce a vrut sa insemne acel sfarsit. Oricum am incetat sa ma mai intreb. Important este ca imi amintesc toate detaliile.
      Mersi pentru comentariu! O zi placuta si tie!

Add your Vibe

