Gaming Skills

 

Nu am reusit sa ajung la ultimul castel, pentru a salva printesa. La fiecare sfarsit de nivel intalneam o alta fata pixelata, care imi spunea: „Your princess is in another castle”. M-am blocat la stagiul 9-2 sau 9-3…si de acolo nu am mai continuat.

De cand am atins pentru prima data acel controller scartaitor, am avut o senzatie deosebita. Era conectat la o consola contra-facuta, care citea niste casete pline cu jocuri dubioase. Mie imi placea oricum. Nu aveam alte pretentii. Pentru mine reprezenta o modalitate noua de distractie.

Acele au fost printre primele momente din experienta mea de „casual gamer„, iar cu trecerea timpului am avut ocazia sa descopar o sumedenie de aventuri si povesti. Incetul cu incetul a devenit un hobby. La fel cum o persoana sta in fata TV-ului si priveste un film, la fel imi place si mie sa ma delectez cu o sesiune de „gaming„.

Avand in vedere ca este o placere, pot sa spun ca nu am exagerat niciodata. In cazul in care timpul petrecut in fata consolei este prea lung sau pur si simplu ma enervez cand nu reusesc sa trec un nivel, atunci ma opresc si ma detasez de tot. Am timp sa revin a doua zi. Jocul  va ramane oricum salvat, din punctul in care am ramas. Nu sunt genul de om care sa sparga televizorul atunci cand primeste un heashot din partea unui camper 🙂 Sunt adult, duc o viata normala, si nu voi ajunge niciodata sa ma pierd in lumea virtuala.

Platformele, grafica si jocurile au evoluat in mod constant. In prezent, industria jocurilor video ofera niste produse fascinante. Pentru mine vor ramane intotdeauna cea mai buna sursa de „entertainment„. In plus, atunci cand vreau sa-mi limpezesc mintea, I just kill some stuff in Gears of War.

Ce am obtinut din gaming pe tot parcursul acestor ani? Foarte multe: o imaginatie bogata, o memorie imbunatatita, spirit de competitie si de echipa, multitasking avansat, viteza de reactie, dexteritate in rezolvarea problemelor, perfectionarea limbii engleze, o cultura imbogatita…sa mai continui? Nu mai are rost…you get the point.

Am fost criticat de nenumarate ori pentru aceasta pasiune. Nu ma intereseaza de parerea altora cand vine vorba de gusturile mele. Prefer sa termin de 10 ori „Batman: Arkham City„, decat sa beau bere si sa ma uit la meci. Punct.

Acum stau si ma gandesc: cam la fel este si in viata reala. Am trecut prin tot felul de „stagii” dar nu am ajuns inca la ea…la cea corecta. Nu conteaza…sunt destule incercari in lumea asta…o sa ajung si eu la „ultimul nivel” 🙂

2 gânduri despre “Gaming Skills

  1. z3talife

    Acum câteva seri am avut o discuţie pe tema jocurilor cu naşa mea. Ea susţinea mare şi tare că o să îşi ţină copilul departe de jocuri până la nu ştiu ce vârstă. Preferă să îl ducă zilnic la înot şi alte activităţi.
    Am evitat să mă bag în seamă cu prea multe exemple, dar i-am spus „un corp sănătos nu valorează nimic fără o minte sănătoasă, iar unele jocuri pot să dezvolte anumite skilluri ceva mai bine decât şcoala… sau decât imaginaţia ta de părinte.”
    Iar legat de viaţa reală, ultimul nivel este un miraj. Călătoria este cea importantă…. atâta timp cât este „corectă”.

    1. ai deptate. jocurile video pot fi utile, atunci cand sunt folosite „cu portia”.
      despre calatoria din viata…ai dreptate din nou. cel mai bine este sa ma bazez pe „trecerea nivelului”…decat pe rezultatul final 🙂

Add your Vibe

