Top 3 destinatii „must reach”

Fiecare dintre noi avem intiparite in minte cateva locuri in care ne-am dori din tot sufletul sa ajungem. Alegerea destinatiilor depinde de gusturile fiecarui individ, dar pana la urma, reprezinta niste elemente care ne fac imaginatia sa zboare…far away.

Eu mi-am ales deja 3 locatii si voi face tot posibilul pentru a le vizita, macar o data in viata:

1) New York City

De ce am ales „The Big Apple„? Pentru ca imi plac la nebunie orasele mari si pline de viata; as vrea sa cunosc tot felul de oameni interesanti, iar acesta este locul unde poti gasi o multitudine de culturi si obiceiuri. Visul meu este sa ma pierd in fascinatia creata de strazile New York-ului si sa imbratisez senzatia extraordinara, creata de zgarie-norii care impanzesc tot orasul.

2) Africa – Safari adventure

Mi-as dori sa petrec o aventura in savana, explorand acele pajisti infinite si observand animalele extraordinare ce populeaza acele teritorii uitate de lume (aproape uitate). Nimic nu se compara cu sunetele scoase de un leu, care se afla la doar cativa zeci de metri departare. „Safari by night” – the ultimate adventure.

3) Egypt – Cairo

De mic copil, am fost fascinat de istoria si cultura Egiptului antic. Nu o sa incetez niciodata sa ma intreb: cum au reusit acei oameni sa construiasca niste monumente atat de misterioase cum sunt piramidele? Imi doresc sa fiu acolo…sa le vad cu ochii mei: sunt sigur de faptul ca misterul se va amplifica in mintea mea, dar voi fi bucuros ca am avut ocazia sa vizitez acele locuri legendare.

Acum vreau sa va intreb si pe voi: care sunt cele 3 locuri pe care v-ati dori din tot sufletul sa le vizitati? Astept un comment din partea voastra 😀

8 gânduri despre “Top 3 destinatii „must reach”

  1. carmenfortis

    cele trei locuri pe care le-as vizita, cu siguranta prima ar fi : Londra (un oras incredibil de frumos, arhitectural vorbind, o organizare impecabila in zona de locuire – aproape perfect !), a doua ar fi India (peste tot in India, sunt „indragostita” de mirodeniile lor, de traditia si cultura lor), iar a treia ar fi Egipt : de cand am studiat la facultate mai detaliat despre istoria lor, despre cum construiau, cum au inceput de la mastaba si au ajuns la piramide, despre zeitati si aici sunt de acord cu tine in legatura cu ce ai scris despre aceasta tara incredibila ! 😀

    1. voi face tot posibilul sa ajung in aceste locuri „alese”…si pana la urma voi reusi sa fiu „face to face” cu Sfinxul 😀
      Londra? Buna alegere. Un oras foarte frumos.
      India? Si mai buna alegere 🙂 Sunt o sumedenie de lucruri interesante in cultura acelor teritorii..ca sa nu mai vorbim de gastronomia locala 🙂
      Egipt? Cea mai buna alegere. Punct 😀
      Madmoiselle Petit…locurile alese de tine se aseamana putin cu ale mele, incluzand un spirit urban, o dorinta de aventura si o fascinatie creata de piramide. 🙂

Add your Vibe

