Quiet Power

Un subiect foarte interesant…despre comportament si personalitate.
Cateodata prefer si eu sa raman in liniste, sa tac din gura, si sa-i observ pe cei din jurul meu. Ma mir de ceea ce descopar…
Am I a shy person? Nici pe departe. Daca persoanele din jur meu cred asta despre mine, atunci inseamna ca nu au ajuns sa ma cunoasca destul.

Art & Practice

I have a confession to make.  Sometimes when I see someone I know in a public place, usually at the end of a long day, I am often guilty of lowering my head and pretending I don’t notice them, regardless of how good a hair day I’ve been having.

Vezi articol original 811 cuvinte mai mult

Add your Vibe

