O seara „pe club”

Night life

Viata de noapte de prin cluburi nu inceteaza niciodata sa ma surprida. Eu cred ca exista acea „febra de sambata seara”: o senzatie care ii cuprinde pe majoritatea tinerilor, dornici de a se distra „la maxim” (mda…if you say so..)

Evident, si eu ma numar printre cei care cutreiera localurile, in cautarea unei experiente interesante. Cand am inceput sa fac aceasta „activitate„, nu prea aveam habar de ceea ce se intampla in jurul meu si pot sa recunosc faptul ca nu prea ma incanta ideea de a merge cu prietenii „pe club„.

clubs

Mi se parea o harmalaie totala si nu intelegeam…ce-i cu atata agitatie? What the hell is this place? Am I missing something?…raspunsul era: Yes! You’ve missed the whole point!

Prin urmare, mi-am schimbat perceptia asupra lucrurilor:

assumption

Cu acest gand in minte, mi-am propus sa ma simt bine de fiecare data cand ma aflu intr-un club, iar in acelasi timp sa observ persoanele din jur, pentru a-mi da seama cam ce le trece prin minte atunci cand cauta acel nivel „maxim” de distractie.

Asta am si facut, iar rezultatele au aparut de la sine, fara sa intarzie. I was like: hmmm…this works like a charm…now let’s have some real fun!

In prezent, ma simt in largul meu oriunde as merge. Nu permit numanui sa-mi strice buna dispozitie si profit de fiecare ocazie. Ce fel de ocazie? Stati linistiti…nu vorbesc de una in care pot sa cuceresc ringul de dans, aratandu-le tuturor coregrafia perfecta dupa melodia „Ai se eu te pego”. Am inteles, coloana sonora poate fi frumoasa, dar miscarile acelea de dans de unde au mai aparut?…arata de parca ar fi fost inspirate de un magar anorexic, care se taraia cu fundul de pamant incercand sa scape de hamul stapanului sau. I mean…c’mon people!

In fine…sa eliminam din mintea noastra…aceste „dance moves” lugubre. Mai bine va prezint una din ocaziile mele din perioada in care invatasem deja cum functioneaza atractia dintre femeie si barbat. Warning: in cazul in care ati dat click pe titlul melodiei de mai sus, va sugerez sa inchideti pagina de YouTube sau sa schimbati melodia…inainte de a continua cu acest articol. In caz contrar, veti risca sa va pierdeti concentrarea asupra cititului 🙂 Done? Ok…let’s go!

Era o seara de sambata ca oricare alta, iar noi alesesem ca si „play-ground” un club in care mergem destul de des. Dimensiunile localului nu sunt foarte mari, iar DJ-ul de acolo are destul bun simt incat s-o lase mai moale cu muzica „full-bass” sau cu acele „club hits” care sunt puse pe repeat si uitate in computer.

Pana aici..nimic nou sub luna. Folosesc aceasta exprimare pentru ca era destul de tarziu in noapte, atunci cand noi am pasit pragul acelui club. Am fost surprins sa constat faptul ca era cam gol inauntru, iar muzica nu avea inca acel volum „holy crap, my ears are bleeding!”. 

Reactia mea initiala a fost:

Dar totusi am decis sa raman. Eram sigur ca va iesi ceva bun din seara aceea.

Am vrut sa ne asezam la una din mesele de afara, deci ne-am indreptat spre una dintre iesirile care ofera acces la gradina din spate. Pentru a face acest lucru, a trebuit sa traversam tot localul, iar asta nu era o problema pentru ca lumea inca nu incepuse sa se agite foarte tare. Numarul persoanelor era scazut; la fel si procentajul de „spirtoase” din sangele lor. Nimeni nu incepuse inca sa se distreze „la maxim” (este ultima oara cand mai folosesc aceasta expresie, I promise 🙂 ).

Cu aceasta ocazie am apucat sa observ si unul din hotspot-urile clubului: zona barului. Aici se pot regasi multe feluri de persoane, printre care:

Stiu! Femeile de prin cluburi arata foarte bine. Cred ca doar pentru nunta lor se vor mai aranja atat de bine cum o fac in fiecare sambata seara. Eu nu la asta ma refeream, ci la:

– Grupul clasic de mucosi (aici folosesc termenul adoptat de Zeta Life in articolul sau). Sunt cei care „isi belesc ochii” la fiecare femeie ce trece prin fata lor, ei fiind de genul „stare but won’t dare to talk to women„; doar stau cu sticla de bere sau „cocteilu’ ” la nivelul pieptului si contempleaza orizontul, eventual mai miscand putin din cutia craniana (si aceea goala ca o pestera abandonata), pe ritm „da haus”.

Sau..

– Femeile greu de cucerit. Sunt cele care au un „bitch shield” activat, mai exact o versiune avansata a sistemelor de aparare feminine (despre care vorbeam in articolul meu). In acest fel, ele se asigura de faptul ca nu se vor lasa impresionate la auzul unor replici de genul: „ce faci pisy? vrei sa bei ceva?” sau „is your name Galaxy? ‘cause you are part of my Universe”. Nope…none of that crap works with them. Eu le admir pentru stoicismul cu care fac fata acelor asalturi din partea „baieteilor”.

And there she was. Standing by the bar…sippin’ on some drink…asezata pe un scaun inalt, tipic barurilor. Avea parul saten inchis, ochii caprui, privirea intensa, buze provocatoare si un corp atragator. Purta o rochie albastru inchis, mulata pe corp, dar destul de lunga incat sa lase loc imaginatiei.

Challenge accepted. Let the seduction games begin.

PS: Voi mentiona unele elemente in paranteze […]. Acestea fac parte din „seduction mode”, cel despre care vorbeam intr-un articol precedent. Va vor ajuta sa intelegeti mai bine modul meu de gandire asupra interactiunilor dintre barbati si femei. Now…let’s continue.

Am trecut pe langa ea, m-a observat, eu m-am uitat in ochii ei [visual contact] , si i-am aruncat un zambet fugitiv inainte de a ma indeparta [hook gesture]. Am ales sa merg afara in gradina, sa mai astept putin, pana cand spiritele se vor mai incinge, volumul muzicii va creste, iar lumea va incepe sa se miste putin pe ringul de dans [playing it cool]. Odata ajuns la masa de afara, nu am comandat nci o bautura, ci am asteptat aproximativ 20 de minute. Vroiam sa merg de unul singur inauntru la bar [single approach], asadar dupa acea asteptare, le-am spus celorlalti ca ma voi intoarce peste cateva momente.

In aceasta situatie este foarte important sa ai incredere in tine insuti (aici ma refer la barbati): sa elimini orice fel de dubiu si sa te concentrezi. Doar in acest fel, comportamentul tau se va regla in mod automat, iar frica si intimidarea vor disparea. Femeile au un „feeling” foarte bine dezvoltat. They can smell fear from a long distance. Orice barbat care va fi nesigur pe el…va fi respins…mai ales de catre cele care sunt greu de cucerit. Putere, incredere in sine si respect fata de ea. Acestea sunt lucrurile pe care le vor de la un barbat. Remember that!

Eu am intrat inauntru si m-am indreptat linistit spre bar. Eram foarte calm, pentru ca mi-am creat deja o stare mintala adecvata [mind set] cand vine vorba de a interactiona cu o femeie.

She was still there. Avea o atitudine care imi insipra aceasta imagine:

Hmmm…cam intimidanta…dar eu aveam un „mind set” gata de contra-atac, prin urmare m-am apropiat de ea, simtindu-ma asa:

Cand a observat ca ma indreptasem spre ea atat de hotarat, a lasat paharul jos din mana si se astepta ca eu sa folosesc una din replicile acelea oribile de agatat. Era pregatita sa ma refuze, I could see it in her body-language [anticipation]. But not so fast! Am ajuns la bar si mi-am comandat un Campari-Orange, fara sa ma intereseze de faptul ca in dreapta mea, la 20cm distanta, se afla acea femeie „hard to get”. Am observat-o cu coada ochiului si mi-am dat seama ca avea intentia sa fie mai rece decat un bloc de gheata, in cazul in care as fi indraznit sa intru in vorba cu ea. In timp ce asteptam bautura, m-am intors cu spatele spre bar, cu fata spre ringul de dans si mi-am sprijinit cotul stang de tejghea. Muzica incepuse sa rasune cam tare, iar in acea pozitie eu mai castigasem vreo 5cm de spatiu intre mine si ea [logistics]. In felul acesta, putea sa ma auda mai bine, cu toata zarva care incepuse in club, si nu trebuia sa-i soptesc in ureche, de fiecare data cand vroiam sa ii spun ceva (I hate doing that).

Am aruncat o privire in jur, dupa care am intors capul spre ea si am spus: „Este cam trista atmosfera in seara asta. De cand am ajuns simt aceeasi senzatie…dar vad ca lumea incepe sa se mai distreze putin” [situation opener]. Mi-am indreptat din nou capul spre ringul de dans, iar cu coada ochiului am vazut ca ea imi arunca o privire lipsita de interes [bitch-shield reaction]. Intre timp a ajuns bautura, asadar mi-am luat paharul si m-am intors din nou spre ea spunand: „Nu stiu cat de tare o sa reusim sa ne distram in seara asta. Uita-te la domnisoara aceea de pe ringul de dans. Ocupa cam mult spatiu, si se misca de parca ar avea intentia sa cheme ploaia peste noi” [local observation] (Exista cu adevarat acea domnisoara, care se misca putin mai intens pe ringul de dans…eu doar am ironizat putin imaginea…it’s called humour…ajuta la eliminarea tensiunii…trebuie sa te simti bine in preajma unei femei, in asa fel incat sa se simta si ea in largul ei). Am folosit forma plurala a verbelor, pentru ca vroiam sa stabilesc o conexiune. Ar fi fost imposibil sa intru in vorba, daca mai intai nu m-as fi pus la acelasi nivel cu ea [sharing feelings].

S-a uitat in ochii mei, eu zambeam deja, asadar mi-a raspuns si ea zambind:

– Am observat-o si eu. Se misca de parca ar vrea sa ne demonstreze ceva, dar inca nu mi-am dat seama ce anume [positive response].

– Dar sa stii ca si tu pari putin cam suspecta…ca si cum ai incerca sa scapi de ceva. Cred ca ti-ai inchis iubitul in baie, si ai venit la bar sa te relaxezi putin [playful assumption] [teasing] [boyfriend-status check].

A facut o pauza de 2 secunde…pentru a procesa replica mea, dupa care a izbucnit in ras si mi-a spus:

– Nu am facut nimic rau pana acum, chiar nu am de ce sa scap. Nu am nici un iubit, asadar nu am pe cine sa inchid in baie. Asteptam 2 prietene care vor sa ne intalnim direct aici in club.

Bitch-shield neutralized. I-am demonstrat ca sunt un barbat civilizat si am intentia de a purta o conversatie normala cu ea.

– Si de ce ai ales sa te asezi pe un scaun atat de inalt? Ce inaltime ai? [qualifier]

I-am spus cuvintele astea fara sa am intentia de a o jigni, asadar am folosit un ton corespunzator. Ea mi-a raspuns imediat:

– 1,62

– Cu tocuri sau fara?

– Fara tocuri, evident

– Ia sa vedem…

Am luat-o de mana [taking the lead], am tras-o incet spre mine, ea a coborat de pe scaun iar eu am analizat-o din cap pana in picioare…dupa care am spus:

– Mda, sa stii ca ai dreptate.

O tineam inca de mana, asadar am pus-o sa faca o pirueta, am oprit-o la jumatatea intoarcerii, am facut o pauza de 2 secunde, si am incheiat intoarcerea.

Ea nu s-a opus deloc, ba chiar m-a intrebat, zambitoare si curioasa:

– Ai vazut din nou ceva suspect?

– Nu. Vreau sa te intreb daca ai ales rochia asta pentru ca se potrivea cu pantofii sau pentru ca iti pune in evidenta acel posterior delicios. [verbal escalation]

Daca as fi spus aceasta expresie pe un ton gresit, sigur as fi primit o palma din partea ei. Nu vroiam in nici un caz sa sune ca si „I want to have sex with you right now!”. Femeile merita respect si nu trebuie considerate obiecte ale placerii. Am stiut ca trebuie sa fiu atent la modul in care trebuie rostite acele cuvinte. Avand in vedere ca eram calm, nu am avut probleme pentru a folosi o voce coresunzatoare. Ea a zambit ca o felina (you know that smile 🙂 ), iar apoi a spus:

– Am ales-o din amandoua motivele. In plus, imi placea si culoarea.

Deja se formase un anumit nivel de atractie intre noi, deci am putut sa-i spun direct:

– Ok. Atunci te las 10 secunde sa-ti termini bautura, o termin si eu pe a mea, iar dupa aceea mergem pe ringul de dans….sa vedem daca posteriorul este in stare sa se miste dupa ritmul muzicii, si sa vedem daca domnisoara aceea a terminat cu chemarea ploii in seara asta.

Am terminat bauturile si am mers la dans. Deja era multa lume pe ring, dar asta nu ne-a impiedicat sa ne miscam pe 2 melodii: una cantata de catre prietenul Ne-Yo, iar cealalta de catre prietenul Jason Derulo. Evident, pe tot parcursul…there was some touching involved, from both sides. [physical escalation]

Cand s-a terminat a 2-a melodie, am luat-o de mana si i-am spus sa mergem pana afara. Vroiam sa mai discut putin cu ea, sa vad ce fel de persoana este cu adevarat. Am ales sa mergem in fata clubului, la o tigara (yeah..I smoke). Acolo am avut ocazia sa-mi dau seama ca nu prea ma atrage din punct de vedere al personalitatii sale. Cu alte cuvinte: imi placea din punct de vedere fizic (nu era foto-model), dar nu ma atragea felul sau de a fi.

Cred este imposibil sa-ti dai seama cu ce fel de femeie ai de a face, atunci cand esti intr-un club. Muzica, dansul, agitatia, alcoolul, atmosfera, euforia…toate acestea altereaza putin comportamentul oamenilor prezenti. Prin urmare, este preferabil sa mergi cateva minute afara, la aer, pentru a purta o discutie normala cu femeia pe care tocmai ai cunoscut-o. Daca va potriviti, atunci puteti merge mai departe, continuati petrecerea, si recurgeti la [sexual escalation].

Eu nu pot sa trec la [sexual escalation] cu o femeie, daca nu imi place felul sau de a fi. Sunt barbat, imi plac femeile, dar nu ar fi corect fata de ele sau fata de mine. Sunt in lumea asta destui dobitoci care profita, iar eu nu vreau sa ma numar printre ei. Acesta este principiul meu. Punct.

Toata interactiunea dintre mine si ea a durat cam 25 de minute (inclusiv discutia de afara). Dupa aceea m-am scuzat si i-am spus ca trebuie sa ma intorc la masa mea de afara. Ea a fost putin confuza, asadar i-am spus zambind:

– Trebuie sa ajunga si prietenele tale, daca nu cumva au venit deja. Probabil te cauta prin tot localul.

Ne-am despartit, iar eu m-am dus direct la masa mea din gradina. Am mai intrat inauntru la dans si am mai vazut-o si pe ea, impreuna cu prietenele ei. I-am transmis un zambet de la departare, iar ea mi-a raspuns la fel.

We had our moment, and it was something nice for both of us. But that was it.

Asadar, domnilor, va spun din nou: seductia este modul cel mai corect de a interactiona cu o femeie, in cazul in care aveti intentia de a deveni „more than friends„. Atunci cand mergeti „pe club”, comportati-va civilizat, fiti increzatori, si demonstrati respect fata de sexul feminin.

Be a man! 😀

9 gânduri despre “O seara „pe club”

  1. Tin sa precizez ca nu aveam de gand sa citesc tot dar ai avut grija sa-mi mentii interesul pe tot parcursul articolului. 🙂 Avand in vedere ca de obicei posturile lungi sunt al naibii de plictisitoare.

    1. Aveam tendinta sa ma lungesc in posturile initiale.
      Oricum depinde intotdeauna de subiect, si cat de multe lucruri simt nevoia sa exprim. Acesta a fost medium-long 🙂

  2. Unii le numesc tactici, dar eu prefer sa le consider ca fiind moduri de a interactiona.
    Trebuie sa fie un comportament natural si sa-ti intre in obisnuinta. Ar fi o risipa sa fie folosit doar „pe club”. In plus, atunci cand depui efort pentru asa ceva, nu prea reusesti sa produci atractie. 🙂 Femeia nu prea se simt bine in preajma unui barbat tensionat, care nu este sigur de comportamentul sau. Asadar, I just go with the flow 🙂 Daca sunt refuzat, asta este…merg mai departe. 😀

  3. M-au amuzat tacticile astea calculate. M-au facut sa ma gandesc la cat de trist si singur te simti probabil in interior. Sunt o persoana sincera si directa de fel, nu o spun cu rautate sau iti aduc vreo jignire. Dar toate calculele astea exacte nu o sa duca niciodata la nimic special. Ai nevoie de pasiune de ceva sa iti aprinda bine calcaiele si acolo nu ai nevoie de calcule. Ai sa fii tu probabil pierdut in fata ei, ea nu o sa fie o fata cu o masca de femeie fatala si o sa fie chiar o femeie simpla si sensibila care are arta fatalitatii inascuta nu mimata. O sa te ameteasca in asa hal de ai sa crezi ca ai baut un butoi de rachiu fara sa gusti ceva in ziua aceea. Si acolo o sa functioneze doar sufletul tau. El o sa te guverneze nu creierul.
    Cat despre partea cu felul acesta relativ galant e mai bine primit decat porcinismul desigur. Dar nu salveaza trebuie sa fie natural ca sa fie chair crezut. Probabil domnisoara era putin naiva de fel si se lasa usor la seductie cine stie, caci nu s-a simtit nici o urma de a te studia in replicile ei ci mai degraba de a te aproba ca o ”gasculita”.
    Gata ca am vorbit cam mult si nu vreau sa te plictisec.

    1. Iti multumesc pentru sinceritatea cu care te-ai exprimat. Nu ma plictisesti deloc…eu sunt intotdeauna deschis in a accepta parerile celor din jurul meu.
      Am ales sa analizez acea interactiune si sa includ toate etapele, pentru a explica mai bine cum functioneaza, pe plan psihologic si comportamental.
      Nu ma consider un expert in „agatat”, si chiar daca invat ceva nou, incerc tot timpul sa-l asimilez in comportamentul meu, pentru a-l putea transforma intr-o reactie naturala.
      Sunt absolut constient de faptul ca este o mare greseala sa „calculezi” abordarea unei femei. Fiecare situatie va fi diferita, asadar si metodele difera.
      Obiectivul meu este imbunatatirea continua. Prin urmare o sa iau in considerare si observatiile tale 🙂

Add your Vibe

