„Instant Chemistry”

 

“Cut the crap!”…acestea au fost cuvintele care au reusit sa provoace o reactie instanta in mintea mea. A fost o scanteie…a fost o sclipire…a fost punctul de plecare al atractiei. Daca ea mi-ar fi spus aceasta fraza…fata in fata (si nu prin scris)…atunci lucrurile ar fi decurs in alt fel…iar eu sigur as fi apelat la “seduction mode” (tipul de seductie despre care vorbeam in articolul anterior)…fara sa ezit macar o clipa. Avand in vedere ca in acea perioada comunicam prin scris…nu aveam posibilitatea sa ma intalnesc cu ea; nu puteam sa ii raspund “face to face” la acea replica…prin urmare am decis sa ma abtin. Consider ca am facut o alegere gresita (O sa aflati in curand motivul…aveti putina rabdare).

Sigur va intrebati de ce a folosit aceasta expresie…dar pentru a va raspunde…este necesar mai intai sa va prezint intregul “tablou” 😀

Pe ea am “re-intalnit-o” fara sa ma astept…intr-o lume in care tehnologia te face sa crezi ca planeta aceasta este intradevar foarte mica. Unii din voi considerati astfel de intamplari ca fiind opera destinului…a norocului…sau a soartei. Eu stiu doar un lucru: o cunosteam deja…dar am avut ocazia sa reluam contactul dupa multi ani de zile…dupa o perioada lunga de timp…in care amandoi ne schimbasem considerabil.

Distanta dintre noi ne-a constrans sa recurgem la comunicarea prin scris…dar asta nu m-a impiedicat sa descopar lucruri interesante despre personalitatea ei (Am avut mare noroc pentru ca exista “internet-ul”…iar niste oameni foarte inteligenti s-au gandit sa mai inventeze si “chat-ul”…pentru a facilita comunicarea 🙂 ). Pot sa spun ca a fost “o gura de aer proaspat”…si aveam aceeasi senzatie de fiecare data cand dialogam cu ea. Era genul de femeie “dintr-o bucata”…si nu ezita niciodata sa spuna tot ce are pe suflet. Tot timpul aveam ceva nou de descoperit la ea…si stia foarte bine sa pastreze acea doza de mister…tipica femeilor adevarate (Nici macar pana in prezent nu am apucat sa rezolv acel “mister”…believe me…she is very good at “being a woman”).

Am reusit sa observ schimbarile sale fizice…cu ajutorul unor poze…si eram placut impresionat sa constat ca trecerea timpului a fost generoasa cu “formele” sale…ba mai mult…aspectul sau fizic corespundea aproape in totalitate standardelor mele. Am spus “aproape in totalitate” pentru ca nu am avut ocazia sa imi dau seama daca posteriorul se ridica la nivelul “that amaizing ass” (de acest lucru m-am convins doar dupa ce am vazut-o din nou in realitate 😀 ). In rest avea parul inchis la culoare…“privirea de felina”…buzele senzuale…”forma de clepsidra”…si desigur niste “picioare interminabile”.

Eu eram constient de faptul ca starnise un interes mai deosebit in mintea mea…dar…inca nu avusesem nici un contact “face to face”…prin urmare, nu simteam inca o atractie clara pentru ea. Cea mai buna alegere ar fi fost sa astept momentul unei intalniri…pentru a-mi da seama daca pot fi atras cu adevarat sau nu. Fiind mai nerabdator de felul meu (chiar si in situatiile nepotrivite)…nu am facut asta… ci am comis prima greseala. I-am spus ca incepusem sa o consider mai mult decat “just a friend”. Acesta este lucrul cel mai stupid pe care il poti face atunci cand te simti atras de o femeie caruia nu i-ai starnit inca interesul.

Pentru a intelege mai bine stupiditatea acelei decizii…voi face o mica deviere de la cursul principal al povestii:

Exprimarea verbala a intentiilor trebuie folosita in cazul in care exista un anumit nivel de atractie si din partea femeii. Doar atunci se poate trece la nivelul urmator…pentru a deveni “more than friends”. Daca doar barbatul simte atractia…iar femeia este indiferenta…atunci se va crea “o implozie” in secunda in care el va recurge la acea exprimare.

Sa va explic mai bine:

Inainte de toate…trebuie sa va stergeti din minte tot ce ati vazut la TV sau prin filme…despre felul in care el ii marturiseste atractia, intentiile si dragostea…iar ea (ca prin magie) are exact aceleasi sentimente…fara sa fi dezvoltat o anumita atractie pentru acel barbat. Din punctul meu de vedere, este o viziune total gresita asupra raportului dintre barbat si femeie. In realitate…lucrurile sunt foarte diferite: daca barbatul isi exprima prea devreme toate intentiile sale…atunci ii va anula femeii orice ocazie de a se simti atrasa de el.

Femeile vor sa detina controlul asupra vietii lor (vorbesc de femeile adevarate…si nu de “pisy”…”pitzi”…sau altele de genul)…dar in unele cazuri…ar vrea sa cedeze aceasta “sarcina”. Ele sunt bucuroase sa o faca…doar in cazul in care intalnesc un barbat in stare de a face fata unei astfel de provocari. In cazul unei interactiuni, ele adora sa fie conduse si indrumate (nu ma refer la sensul “dominate” sau controlate”). Ganditi-va putin la dansul in pereche: femeia este condusa de barbat…iar dansul va decurge in mod perfect… doar daca el va demonstra ca este in stare…si o va face sa simta ca pluteste pe ritmul muzicii. Acelasi lucru se intampla si in cazul unei interactiuni: barbatul se simte atras de acea femeie…asadar trebuie sa preia controlul…si sa-i demonstreze ca este cu adevarat in stare sa-i provoace interes. El trebuie sa-si asume rolul de seducator…sa se comporte ca un barbat adevarat…si sa o faca sa se simta indrumata si sustinuta. Nu trebuie sa-i spuna din primul moment: “vreau ceva mai mult de la tine”…asta o va face sa se simta intimidata…sub presiune…fortata…incomoda sau chiar indignata. Este necesar, in schimb,  sa mentina “misterul seductiei”…acesta este modul corect de a crea acea senzatie “inexplicabila” in mintea ei. Doar in acest fel reuseste sa starneasca interesul adevarat…care duce la aparitia atractiei si din partea ei. Credeti-ma…atunci cand o femeie este atrasa de tine…o simti de la distanta…ar trebui sa fii “o caramida” ca sa nu-ti dai seama de asa ceva; chiar si cei din jur pot sa observe acest lucru.

In cazul in care atractia se manifesta din amandoua partile…atunci este perfect normal ca cei doi sa-si exprime intentiile (verbal…sau chiar fizic…printr-un simplu sarut). Din acel moment sunt liberi sa devina “more than friends”…iar amandoi se vor simti in largul lor…cu toata atractia care orbiteaza in jur.

Din pacate exista si reversul medaliei: nu ti-ai indeplinit corect rolul de seducator sau nici macar nu ai incercat sa o faci. Exista totusi posibilitatea ca ea sa fie atrasa de tine…dar nu va fi atat de “simtitor” ca si in situatia de mai sus. Tocmai din aceasta cauza trebuie analizata foarte atent situatia iar dupa aceea trebuie sa cladesti acel interes. Daca tu ii vei impartasi intentiile tale…fara ca ea sa fie interesata…atunci o vei face sa se simta “sub presiune”…iar sansele voastre de a deveni “more than friends” se vor miscsora considerabil…riscand chiar sa se evapore complet. Ganditi-va cam ce parere proasta si-ar face femeia despre voi…in cazul in care ati fi comis aceasta greseala. V-ati gandit? Ok…acum intelegeti mai bine de ce am spus ca aceasta decizie este una foarte stupida…

Acum sa revenim la povestea mea.

Nu stiu daca ea era atrasa de mine catusi de putin in acele momente…eram prea “ofuscat” pentru a-mi dau seama; gandurile mele erau prea confuze…iar eu ma lasasem prada acelei dezordini generale din mintea mea. Starea ei sufleteasca nu era una foarte frumoasa (din motive care nu depindeau de mine) iar acest detaliu…combinat cu “exprimarea mea verbala”…au provocat o reactie de soc in mintea ei. Ar fi trebuit sa-mi dau seama de greseala mea…sa ma dezmeticesc…si sa-i cer scuze…dar nu am facut-o. Am fost un idiot…stiu. Nororcul meu a constat in faptul ca ea este o persoana foarte inteligenta si mai presus de asta…ii pasa cu adevarat de cei din jurul ei. Din aceasta cauza nu a luat vorbele mele prea in serios…dar totusi a activat toate “sistemele de aparare”…pe care o femeie le foloseste atunci cand are intentia sa respinga un barbat. Nu o judec pentru acest lucru. Avea tot dreptul sa o faca.

Pana la urma am reusit sa ne intalnim si “in real life”…iar eu am fost fericit sa constat ca toate calitatile ei erau reale: corespundeau “descoperirilor” mele. Singura diferenta era acea “aparare” care ma impiedica sa o cunosc mai bine. I-am spus si ei faptul ca simteam un fel de “zid” intre noi…unul de care m-am lovit de fiecare data cand ne-am intalnit…pe parcursul acelor zile in care eram aproape de ea. Evident…nu m-am lasat intimidat…si am decis ca vreau sa penetrez acea bariera amenintatoare Eu stiam foarte bine: dincolo de acea granita, voi gasi adevarata ei personalitate. Asta s-a si intamplat: am avut ocazia sa descopar o femeie minunata. Evident…am descoperit si anumite defecte…dar nu au fost atat de “grave”…incat sa-mi schimbe parerea despre ea.

Expresia de la inceputul acestui articol mi-a fost transmisa intr-una din acele zilele in care ne intalnisem. Eu facusem un comentariu la adresa “buzelor ei senzuale”…si am avut proasta inspiratie de a-i spune totul printr-un sms, dupa intalnire…in loc sa ma fi exprimat “face to face”. Ea mi-a spus verde-n fata “cut the crap!”…tot prin scris (am precizat deja ca este “hard to get” 🙂 …asadar expresia a fost una tipica)…evident in sens de gluma…dandu-mi de inteles ca nu se lasa impresionata atat de usor.

In acel moment am simtit “reactia instanta”…si ar fi trebuit sa-mi dau seama ca incepuse de fapt “atractia” mea pentru ea; era tipul de femeie care se incadra perfect in standardele mele. Daca ar fi fost langa mine in acel moment…lucrurile ar fi decurs in alta maniera. Totusi aveam avantajul de a fi in preajma ei…si cel mai bine ar fi fost sa las la o parte sms-urile…sa ma intalnesc cu ea…si sa incerc la randul meu sa-i starnesc interesul…”face to face”. Dupa cum va puteti imagina…nu am facut nici unul din aceste lucruri…ba mai mult…la confuzia pe care o aveam in creier…nu am realizat ce se intamplase cu mine. In acel moment, am facut a doua greseala stupida: am confundat “atractia” cu “sentimentul”.

Vreau sa fie clar: eu nu cred ca este posibil sa te indragostesti de cineva…fara sa existe atractie din amandoua partile…si daca nu ai ajuns sa cunosti destul de bine persoana respectiva. Nu cred in “dragoste la prima vedere”. Eu cred in “instant chemistry”…reprezentand acel sentiment de nedescris pe care-l ai atunci cand simti ca ai gasit pe cineva compatibil cu tine. Daca amandoi va convingeti de faptul ca va potriviti…atunci va puteti impartasi intentiile…si incepeti sa creati sentimentul de “dragoste”…incepeti sa construiti o relatie.

“Feelings before attraction” este cauza principala pentru care un barbat poate fi respins de o femeie. Exista o sansa la un milion ca ea (prin magie)…sa-ti impartaseasca aceleasi sentimente…dar sa le fi ascuns in adancul sufletului…sperand ca tu vei face ceva in legatura cu asta. Femeile trebuie sa se simta atrase…inainte de a se indragosti…iar acelasi lucru este valabil si pentru noi, barbatii. Punct.

M-am abatut din nou de la firul povestii…sa revenim 😀

“Ceata” era inca prezenta asupra gandurilor mele…iar din aceasta cauza…am comis a treia greseala…cea mai grava dintre toate: i-am exprimat acele “sentimente confuze” tot prin scris…dupa acele zile in care ne vazusem. Acest lucru a agravat si mai mult raportul dintre noi. Consider ca a fost o lipsa de respect fata de ea…si putea sa rupa orice fel de contact cu mine. Am fost un mare idiot…asadar avea tot dreptul sa o faca. Dar…si in acest caz…inteligenta ei a fost gata sa intervina. Ea a vorbind folosindu-se de “o minte limpede”…lucru pe care eu nu eram in stare sa-l fac in acele momente. Mi-a spus ca a simtit un dezechilibru intre noi…iar eu incepusem sa o consider mult mai importanta decat ea ma considera pe mine. S-a exprimat foarte sincer si direct…iar cuvintele ei au fost ca un “wake-up call”. Acel gram de ratiune care imi ramasese…m-a ajutat sa-mi dau seama ca trebuie sa incetez. A fost ca si cum m-as fi trezit dintr-un somn foarte lung…constatand faptul ca mi-am recapatat din nou toate capacitatile cerebrale. A fost o senzatie de libertate…si m-am bucurat enorm sa vad ca ea a reusit sa produca acel efect…fara sa se certe cu mine…fara sa ma jigneasca…si fara sa se indeparteze de mine.

De atunci…nu am mai avut nici o tentatie…nu am mai avut nici un “sentiment confuz”. Raportul nostru a revenit la normal…iar eu nu am mai deschis acel subiect.

Acum este foarte usor sa analizez situatia pas cu pas…si sa-mi dau seama de fiecare greseala stupida. Atunci nu eram in stare de asa ceva. Aveam un “vortex” in mintea mea. Din cauza asta spun intotdeauna: “think with a clear mind”. Confuzia duce intotdeauna la decizii erate…si la greseli care pot fi evitate. Eu v-am prezentat aceasta poveste pentru a va ajuta sa intelegeti cum se formeaza atractia…si care sunt lucrurile pe care trebuie sa le evitati atunci cand interactionati cu o femeie…si aveti intentia sa deveniti “more than friends”.

Pana la urma am reusit sa o vad din nou…”face to face”…dupa o anumita perioada de timp…iar lucrurile erau total diferite. Raportul dintre noi a fost mult mai relaxat…iar interactiunile au fost mult mai naturale si mai dinamice.

In prezent…am ramas la capitolul “just friends”…si sunt fericit ca am avut ocazia sa cunosc o astfel de femeie. Mi-am promis mie insumi ca niciodata nu voi mai face aceleasi greseli fata de ea…sau fata de alte femei pe care le voi intalni in viata asta. Eu i-am precizat faptul ca imi voi pastra “optiunile deschise”…iar atractia mea pentru ea va ramane activa…este genul de femeie “pe gustul meu”…este si normal sa fiu atras de ea.

Nu se stie niciodata ce se va intampla in viitor…

Add your Vibe

