„High Standards”

Ca si barbat…consider ca este foarte important sa imi impun anumite standarde…atunci cand vine vorba de femeile care imi calca pragul vietii. Asta nu inseamna ca sunt foarte pretentios, ci doar ma ajuta sa-mi dau seama ce fel de femeie reuseste sa provoace “atractie” in cazul meu.

Aceasta “atractie” ar fi echivalentul termenului “chemistry”, reprezentand sentimentul de nedescris pe care-l ai cand esti in preajma unei femei cu care “te potrivesti”…si cu care simti ca ai creat o conexiune mai speciala. In acest mod iti activezi comportamentul de “barbat adevarat” si incerci sa o seduci, sa o faci sa se simta placuta…dorita…admirata…indragita…respectata.

Unora le plac cele care sunt ”usor de agatat”, iar scopul este evident: o aventura de o noapte…sau o relatie de scurta durata, bazata doar pe “placerile carnale”. Ok…le respect gusturile…si le respect deciziile…dar cu o singura conditie: oricat de usor ar fi de agatat o astfel de femeie…barbatul trebuie sa o faca sa se simta dorita si admirata; nu trebuie niciodata sa o faca sa se simta folosita. Acela ar fi cel mai josnic lucru pe care l-ar putea face un barbat.

Nu stiu cum sunteti voi restul (ma refer la barbati…desigur)…dar eu ma simt pe deplin satisfacut doar atunci cand intalnesc o femeie pe placul meu si pot sa-mi indeplinesc rolul de “seducator”. Trebuie sa am o provocare in fata mea…pentru a ma putea bucura de rezultatul final, indiferent daca reprezinta o aventura de o noapte sau o relatie de scurta/lunga durata.

Sa nu ma intelegeti gresit…nu sunt expert in “agatat”…si nici un maestru cand vine vorba de abordarea unei femei…dar consider ca merita provocarea…atunci cand se iveste una. Daca obtin un rezultat pozitiv…si starnesc la randul meu “atractie” pentru ea…cu atat mai bine.. Daca nu reusesc sa-i provoc interes si sunt refuzat, atunci merg mai departe, asigurandu-ma ca am invatat ceva din greselile mele. Mai exista multe alte femei pe gustul meu in lumea asta…nu trebuie sa ma las pagubas dupa o eventuala infrangere.

Revenind la standarde…probabil sunteti tentati sa spuneti: “mie imi plac toate femeile in general”. Mda…stiu…asta este o dovada incontestabila ca suntem barbati. Tuturor ne plac femeile…dar nu-i destul! Lipseste raspunsul la intrebarea: “ce fel de femei?”

Si mie imi place ciocolata de exemplu…dar asta nu inseamna ca mananc orice fel de ciocolata. Am si eu gusturile mele 😀

Sa nu incepeti cu replici de genul: “imi place daca arata bine” sau “imi place daca este frumoasa si inteligenta”…sunt descrieri mult prea generale…iar in mintea voastra se va crea o confuzie totala. Este ca si cum ati merge la pescuit…cu dinamita…sperand sa prindeti ceva…orice! Sa fim seriosi…nu suntem niste caini in calduri…sa alergam dupa fusta oricarei femei. Avem si unele “specimene” care fac asta foarte des 😐 …dar aceia nu merita sa fie numiti “barbati”. Ei sunt o categorie separata…nici macar nu stiu cum sa le spun…poate are cineva o idee mai buna.. Puteti sa va exprimati sugestiile printr-un comment, desigur 🙂

Nu trebuie nici sa spuneti ca ati vrea o femeie exact ca si Megan Fox (sau mai stiu eu care “femme fatale” din show-biz)…pentru ca niciodata nu veti gasi doua femei la fel…este imposibil!…asadar…sa fim realisti…

Solutia este simpla…si multi din voi o stiu deja: trebuie sa adaugam niste detalii in mintea noastra. Barbatii au un mod de gandire mai simplu, mai logic, mai analitic…si chiar din aceata cauza este necesar sa stabilim niste “parametri” generali cand vine vorba de femei.

Daca facem acest lucru, rezultatele vor fi considerabile: creierul nostru va receptiona “mesajul”…si vom invata sa fim atrasi doar de femeile care ne plac cu adevarat; vom simti diferenta cand suntem in preajma lor…si ne vom comporta mult mai “barbatesc” in cazul unei interactiuni.. Doar in felul acesta putem deveni siguri pe noi si pe capacitatile noastre…iar asta se va reflecta direct in propriul comportament.

Pana si femeia va observa ceva diferit…si va asigur ca se va simti in largul ei, atunci cand isi va da seama ca are de a face cu un barbat…unul care nu are deloc intentia sa o trateze ca pe un obiect, ci vrea sa o seduca in sensul adevarat al cuvantului…”old school style” 😀

Aici trebuie sa fac o paranteza…neaparat…indiscutabil…obligatoriu:

Orice ar spune femeile despre standardele lor: ca vor un barbat frumos, inalt si cu un fizic de invidiat…unul care sa le asculte, sa le inteleaga si sa -i pese de siguranta lor…unul care sa fie bun la pat…unul care sa fie familist convins…sau mai stiu eu ce conditii de acest gen…..toate acele caracteristici au in comun urmatoarele lucruri: putere…incredere in sine…respect fata de ea. Acestea sunt lucrurile pe care o femeie le doreste de la un barbat.. Daca va intrebati vreodata: “cum naiba poate frumusetea aia de femeie sa umble cu jerpelitul ala?”…acum stiti raspunsul: acel “jerpelit” are mai multa putere…incredere in sine…si respect fata de ea…decat alti barbati intalniti de acea femeie.

Va avertizez: nu ma refer la situatia in care o femeie are o relatie doar din interes (acel lucru se observa fara probleme)…sau la situatia in care o femeie are o relatie cu un barbat care o trateaza ca pe o carpa (in acel caz, problema provine si din partea ei: nu este destul de puternica si de inteligenta pentru a-si da seama ca traieste alaturi de un animal). Eu vorbeam strict de situatia in care vezi un barbat despre care crezi: “hmmm…nu vad nimic special la el…cum poate sa aiba o relatie cu femeia asta atat de frumoasa?”.. Dar…acestea sunt subiecte putin mai “complicate”. O sa revin asupra lor pe viitor…in alte articole 😛

Acum vreau sa va prezint standardele mele…cele care ma ajuta sa “navighez” in aceasta lume plina de femei interesante.. In felul acesta o sa intelegeti mai bine la ce ma refer cand spun ca trebuie sa adaugati niste “detalii”.

Eu intotdeauna incep cu aspectul fizic…deoarece reprezinta “primul impact” in cazul unei intalniri cu o femeie.

Prin urmare: mie imi plac femeile cu parul brunet. Intotdeauna am avut o “slabiciune” pentru ele 😀 .. Nu ma intereseaza prea mult culoarea ochilor…este irelevanta…dar…ma intereseaza in schimb privirea pe care mi-o transmit: vreau sa fie una senzuala…feminina…provocatoare…”o privire de felina”.. (Stiti foarte bine la ce ma refer :D). Daca privirea este corespunzatoare…atunci si buzele ei trebuie sa fie in unison cu “aspectul de felina”…in felul asta sunt sigur ca-mi poate transmite acea senzualitate prin intermediul fiecariu sarut pe care o sa i-l fur.

Cobor putin…dar nu ma opresc la marimea decolteului. Din nou: nu este un detaliu crucial pentru mine. Poate sa fie mic…mediu…sau generos. Pe mine ma intereseaza celelalte “forme”…o sa ajung imediat si la ele.

Cobor inca putin…iar aici…vreau sa spun ca imi place “forma de clepsidra”…mai exact: talia ingusta…soldurile mai largi…si coapsele bine definite…cele care reprezinta inceputul unor picioare “interminabile”.

Sigur va intrebati: si partea de sus a “clepsidrei”?…ce facem cu ea?. Eu va spun ca nu este necesar sa va faceti probleme.. Daca soldurile si talia sunt in armonie…atunci si partea de sus (bustul) va fi in echilibru cu restul elementelor…iar “clepsidra” va fi completa.

O sa inchei cu partea care ma intereseaza in mod deosebit…iar aceasta este…desigur…posteriorul. Nu pot sa va descriu exact forma care ma atrage…dar…in cazul in care voi vedea unul pe placul meu…atunci sigur voi folosi apelativul “that amaizing ass”.

Trecand la categoria “personalitate si comportament”…pot sa spun ca ma ghidez intotdeauna dupa expresia “ice on the outside and cream on the inside”. Imi plac femeile “hard to get”…cele care imi ofera o provocare…si care nu se lasa impresionate atat de usor.. Acest lucru imi stimuleaza gandirea si imi cere sa fiu versatil.. Dupa ce voi trece de toate provocarile ei…sunt sigur ca voi gasi “cream on the inside”…si voi ajunge sa-i descopar adevarata personalitate.

In plus de asta, apreciez atunci cand o femeie stie sa-si impuna punctul de vedere…si nu se da la o parte atunci cand trebuie sa ne contrazicem asupra unui subiect. Trebuie sa isi exprime propria parere…fara sa se simta conditionata de reactia mea.. Cu alte cuvinte: “sa fie dintr-o bucata”.

In final…trebuie sa aiba un simt al umorului bine dezvoltat si pe langa asta…sa aiba inteligenta necesara pentru a se adapta oricarei situatii in care se afla..

That’s it…astea sunt standardele mele.

Nu este nimic exagerat…sau imposibil de gasit…este chiar simplu si realistic.

Dupa cum ati putut observa, am folosit detalii si elemente importante pentru mine…iar aceasta descriere va crea niste imagini placute in mintea mea.. Scopul este simplu: “create an image”. Suntem barbati…prin urmare…gandirea noastra este bazata pe impactul vizual. Doar prin intermediul imaginilor putem accesa subconstientul, oferindu-i cateva “ghidaje”…atunci cand vine vorba de femeile care ne atrag.

Creierul nostru va fi foarte “multumit”: nu va mai fi deloc confuz, ba mai mult, va crea un comportament natural de fiecare data cand ne aflam in preajma unei femei “pe gustul nostru”. Este mult mai usor sa porti un dialog cu ea…in cazul in care te simti sigur pe tine insuti; corpul este relaxat, tonul vocii este constant si nu ai nevoie sa o impresionezi cu “artificii”. Just go with the flow…

Totul bine si frumos…dar ramane o intrebare: “ce se intampla daca eu nu sunt pe placul ei?”.

In cazul in care femeia nu dezvolta atractie pentru tine…asta inseamna ca a intervenit una din urmatoarele “probleme”: ori tu nu ai fost destul de increzator si ai dat semne de ezitare…prin urmare nu ai avut un comportament natural (poti rezolva aceasta problema…exersand in continuare…nu este asa de usor la inceput… Treci peste…intalneste-te si cu alte femei pe placul tau…mai sunt destule in lumea asta)…ori tu nu esti pe gustul ei…sau poate ea nu a fost intr-o stare sufleteasca favorabila raportului dintre voi.

Indiferent care ar fi problema…mergi mai departe! Nu te lasa prada atractiei…nu confunda aceasta senzatie cu “dragostea”. Este imposibil sa te indragostesti de o femeie pe care nici macar nu o cunosti atat de bine…it’s only attraction!. Daca ea nu iti ofera indicii despre faptul ca ar fi interesata de tine…atunci nu mai insista.. Poate nu era momentul sau locul potrivit…si poate in viitor va veti intalni din nou…iar atractia se va crea din amandoua partile…you never know…

Fa-ti datoria in aceasta lume: be a man! Pastreaza-ti calmul si integritatea, invata din greseli, interactioneaza cu femeile din jurul tau…experimenteaza…flirteaza…distreaza-te…simte-te in largul tau, fa-ti datoria de seducator…si sunt sigur ca rezultatele vor veni de la sine.

Cam atat despre “High Standards”.

10 gânduri despre “„High Standards”

  1. z3talife

    Couldn’t agree more with you.

    PS: Daca o sa continui tot asa, eh, atunci prefer sa citesc articolele tale decat sa scriu eu ceva 😀

    1. Well, we could join our forces every once in a while 🙂
      Chiar daca avem aceleasi viziuni asupra unor subiecte, putem totusi sa gasim idei diferite pentru articole noi.
      Oricum, iti multumesc pentru sustinere…and don’t worry…there’s more where that came from….iar eu am o sete foarte mare de a ma exprima in scris 🙂

      1. Am citit pana acum! Chiar imi place tot ce am reusit sa citesc!
        Trebuie sa plec! Sa ai o zi frumoasa!
        P.S. Am sa folosesc in demersurile mele de zana fragmente din gandirea ta minunata! :))

      2. Ma bucur ca ti-au placut „gandurile” mele 🙂
        Iti urez si eu o zi frumoasa in continuare.
        PS: poti folosi orice fragmente doresti 🙂

      3. Multumesc! :))
        Esti generos! Apreciez asta! Adevarul e ca… nu imi plac multe bloguri, dar… al tau pare sa imi placa!
        Mai folosesc din replici cand construiesc personaje masculine, fiindca eu nu pot gandi ca un barbat! :))

Add your Vibe

